9/11/16

Odgovori na vaša pitanja


Napravila sam najavu za Q&A i rekla sam da cu odgovarati kada bude bilo dosta pitanja.Stvarno ste mi dosta pitanja postavili na blogu,kao i na asku.
Ja cu sada birati pitanja i pisati post,na koliko stignem cu odgovoriti,hvala svima koji su mi postavljali pitanja.



sve slike u postu su moje



1. Omiljena youtuberka? 
- Imam vise njih koje jako volim da gledam.Sto se tice nasih,volim da gledam Janu Dacovic,Mariju Zezelj,Andjelu&Nadju,Leu Stankovic,Teodoru Acimovic i ne mogu se jos setiti,ali ima ih dosta,a sto se tice stranih,definitivno Alisha Marie i Bethany Mota. 



2.Da li si se dovoljno odmorila za vreme letnjeg raspusta? 
- Nisam,uopste,da bar traje jos koji mesec...  Meni je ovaj letnji raspust najbrze prosao do sada.

3.Omiljena strana blogerka?
- Ne pratim strane blogerke,tako da nemam omiljenu. 

4.Da li ti se prvi javio rose wholesale sajt ili si ih ti kontaktirala?
- Vise puta mi je neki anonimac postavio ovo pitanje,pa sam odlucila da odgovorim. Prvi su se oni meni javili,ali nisu licno oni,nego preko Zaful sajta.

5.Omiljeno voce?
- Mozda maline,ali volim dosta toga. 

6.Da li bi pre putovala avionom ili brodom? 
- Avionom,lepse je putovati avionom,bar meni. 

7.Koliko dugo vodis blog? 
- Blog imam od 23. marta prosle godine.

8.Omiljena saradnja?
- Kao sto sam vec dosta puta spomenula,omiljena saradnja mi je definitivno sa SheIn sajtom,kao i vecini blogerkama. 

9.Omiljena pesma?
- U poslednje vreme dosta slusam Cecu i Sasu Kovacevica,a trenutno omiljene pesme su mi temperatura,zamalo tvoj,autogram,trepni,jadna ti je moja moc i imaa jos dosta njih.Ne mogu izdvojiti samo jednu pesmu,sve ove rado slusam. 

10.Koje mesto bi volela da posetis?
- Volela bih da posetim Los Angeles ili Dubai.


11.Da li ti se dopada Cameron Dallas? 
- Kakvo pitanje? Naravno da mi se dopadaa,obozavam ga. ♥

12.Citas li HEJ casopis? 
- Da,to mi je omiljeni casopis. 

13.Koliko si ukupno saradnji imala?
- Pa ne znam sad tacno bas,ali imala sam dosta saradnji (izmedju 10 i 15),ali nisu sve i dalje aktivne. 



14.Kakav si djak? 
- Odlicna sam. ☺

15.Bavis li se nekim sportom? 
- Bavila sam se kosarkom i plesom (hip hop),ali trenutno se ne bavim.

16.Najveci strah?
- Ja se najvise plasim mraka i samoce,pored insekta. 


17.Najdrazi glumac?
- Nemam najdrazeg glumca. 

18.Koju srednju zelis da upises?
- Za sada gimnaziju,ali predomislicu se verovatno,hahah.

19.Sa cime fotkas za blog?
- Svojim telefonom. 

20.Da li si gledala The Vampire Diaries? 
- Nisam,ali planiram odgledati uskoro.


21.Da li ti je simpatican Theo James?
- Pa onako. 



22.Knjige ili filmovi? 
- Vise volim da citam,tako da definitivno knjige. 

23.Knjiga koja ti je obelezila ovo leto? 
- Ovog leta sam dovrsila onu knjigu ,,Pre nego sto umrem'',tako da mi je ona definitivno obelezila ovo leto,zato sto sam tu jedino i procitala,hahah. 

24.Film koji je obelezio ovo leto? 
- Pogledala sam dosta filmova ovog leta,ali najbolji su Mean Girls i  The Other Woman. 

25.Najomiljenija saradnja?
- Pogledaj odgovor broj 8.

26.Koliko si saradnje sklopila? 
- Odgovor broj 13.

27.Kad ce neki giveaway? 
- Pre neki dan sam proglasila pobednicu proslog giveaway-a,a uskoro cu napraviti jos jedan, tu ce se najverovatnije nalaziti neki make-up proizvodi. 

28.Najdrazi blog? 
- Ima stvarno dosta blogova koje obozavam da citam,nabrojacu one koje se setim,nemojte se ljutiti ako ne spomenem vas,stvarno ih ima dosta... Pa ovako: Iva Fashion Diary, Fashionholic-yeahh, Anja's Diary , Innisall, Misselandy,Tijana Cveatanovic,Zorannah, Teodora Acimovic, Milicin Kutak, Marsly,Perfect High,Aleksandra Popovic,Teen Queen,Janne,Simona's Diary,Forever blog,Tijana's Diary,Call Of Beauty i ima jos dostaa njih,trenutno se ne mogu setiti.

29.Preko kog programa uredjujes slike?
- Koristim dva programa,photoscape i pic monkey.

30.Tvoje omiljeno jelo? 
- Ja volim dosta toga da jedem,a pogotovo volim brzu hranu,grasak i pirinac.

31.Da li se sminkas? 
- Pa ponekad koristim bb kremu,puder u kamenu,maskaru i sjajeve.

32.Koji si znak u horoskopu?
- Blizanac.

33.Tvoja omiljena drustvena mreza?
- Blog je uvek na prvom mestu,a pored bloga volim i instagram & ask.fm.

34.Da li imas ask.fm? 
- Imam ask.fm, evo link: http://ask.fm/ModniSaveti22

35.
Mene je blog dosta promenio,kada to kazem mislim u dobrom smislu. Zahvaljujuci blogu,ja verujem u sebe,imam dosta samopouzdanja,nisam povucena, verujem da bez truda nema uspeha! Za blog sam emotivno vezana,ali bukvalno.
A o tome kako sam zapocela sve to,mozes procitati OVDE. Nadam se da ce moj blog citati mnogo vise ljudi i planiram da promenim ime bloga,kada on preraste u nesto vece... Verovatno cu tada staviti svoje ime i prezime,mislim da je tako najbolje,ali sada nista necu menjati.




P.S.Zelim da ti se puno zahvalim jer mi svaki dan ulepsas nekim lepim komentarom,stvarno ti puno hvala,bas si divna. I sto se tice collab posta,mozes mi se javiti na email-u isidoradimitrijevic77@gmail.com .



.....

Ako imate jos neka pitanja,pitajte u komentarima,odgovoricu svina,
Izvinite sto nisam aktivna,od sada ce postovi izlaziti samo za vikend,mozda nekad u toku nedelje.


Miljana. ☺




8 comments:

  1. Predivan post i jako zanimljivi odgovori!
    Hvala ti puno što si me spomenula među najdražim blogovima, puno mi znači. ☺♥

    ReplyDelete
  2. Divan post, draga. Po dosta čemu smo slične (pesme, horoskopski znak, i ja sam trenirala hip hop...). Hvala ti što si me spomenula među najdražim blogovima! ❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Divan post i odlični odgovori. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  4. Draga Miljana, svakodnevno posecujem tvoj blog, citam svaki tvoj post, i sa zadovoljstvom ga komentarisem, iz razloga sto saosecam tu tvoju ogromnu ljubav prema blogsferi, koja je prisutna i kod mene. Želim da ti kažem da mi je izuzetno drago što si me pomenula u svom postu, ovo je za mene zaista velika čast, s tim da sam nova blogerka, jako mi znači, tako da bih ja tebi trebala da se zahvalim. Inače drago mi je da ti sam blog dize samopouzdanje, i iz dana u dan primecujem da si sve bolja i originalnija, sto mi se jako dopada. Kada je u pitanju sam ovaj post, odličan Tag, nesvakidasnja pitanja, jos zanimljviiji odgovori, zaista sam uzivala, i kada to kazem, veruj mi da je bez laznje skromnosti.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Draga Miljana, uzivala sam citajuci post. Upoznala sam te bolje i hvala sto si odggovorila na moja pitanja :D
    Poseti:"Teen Queen"

    ReplyDelete
  6. Zanimljiva pitanja i odgovori.
    Super si draga! <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Divno, draga moja, hvala ti na odgovorima. :) <33 Zaista je lepo što si se ortudila da nam svima ogovoriš, a tako sam došla i do saznanja da smo jako slične, maline su život, šta da ti kažem hah XD

    Marsyly

    ReplyDelete
  8. Uzivala sam citajuci.Pitanja su veoma zanimljiva!❤:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥