9/28/16

Tumblr diy notebooks


Pre neki dan sam gledala neke diy ideje za ukrasavanje svezaka na tumblr-u. Pronasla sam dosta ideja,pa sam odlucila da vam predstavim dve ideje. Obozavam da dekorisem skolski pribor,ma koliko god dobro sveska izgledala,ja je prosto moram bar malo ukrasiti. 

Nadam se da ce vam se svideti ideje,ako nesto slicno uradite volela bih da mi posaljete sliku na mejlu: isidoradimitrijevic77@gmail.com .
Pa da pocnemoo... 


#DIY NOTEBOOK 1.

Za prvu svesku bice vam potrebne sledece stvari: 


#1
Prvo sto cete uraditi jeste uzeti paletu i sipati skroz malo boje,a vise boje,napravite kao one vodene boje.
Boje koje sam ja izabrala su roza,ljubicasta,crna i narandzasta. 


#2
Zatim uzmite toalet papir i pocntie da utapkavate te boje.



#3
Na kraju uzmite marker ili hemijsku i napisite neki citat preko boja,takodje mozete sa strane namerno 'umazati'. 



#DIY NOTEBOOK 2.



#1
Prvo sto cete uraditi jeste nacrtati nesto na svesku,ja sam nacrtala ovo;

#2
Zatim uzmite vunicu i pocnite da lepite sa strane,prateci ove linije. 
Kada vunicu lepo zalepite,onda mozete obojiti ove trouglove unutra ili sve drvenim bojama.

Na kraju sveske izgledaju ovako... 




Koja sveska vam se vise svidja? 

Miljana. ☺

13 comments:

  1. Prekrasne su!
    I jedna i druga stvarno divno izgledaju, pokušat ću neku napravit sigurno.
    Bravo . ☺♥♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  2. Odlicne diy ideje, zbilja kreativno, a prva mi je predivna 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/zaful-haul.html

    ReplyDelete
  3. Ovo je odlicno za nekog ko ima zivaca i strpljenja xD ja da to pokusam napraviti nebi izgledalo tako xD

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY NA MOM BLOGU
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  4. Odlične ideje, svaka čast na kreativnosti

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Odlične ideje!Svaka čast,ja se ovoga nikad ne bih setila,hahaha! <3 :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ReplyDelete
  6. Divno! ♥
    I jedna i druga sveska su jako lepe, ali mi se prva malo više sviđa. Čak ću i pokušati da je napravim.
    Jako kreativno! ☺

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  7. Woow! Bilježnice su predobree *-* Svaka čast na trudu!
    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
  8. Druga je preeslatka, odlicne ideje! <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Divno, draga moja, ne znam šta bih rekla! <33
    Obe su mi prelepe, tako da neću ni pokušavati da se opredelim haha ;) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  10. Wow, prelepe i prekreativne su! Mozda ni se cini da je prva malcice bolje ispala, bar po mok ukusu. :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  11. Ja sam neko ko jako voli tumblr i dugo ga koristi i zaista sam oduševljena ovim idejama i zaista me podsjećaju na tumblr, pogotovo ova druga sveska, jako si kreativna i post jzaista predivan ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Anonymous5:41 AM

    Bez uvrede , ali meni se sveske ne svidjaju.Prva bi bila lepa da si celu uradila,a drugaa mi se ne svidja u opste(ideja je dobra) ��

    ReplyDelete
  13. Predivan post, draga! Po o zna koji put moram pohvaliti tvoju nesebičnost. To što sa nama deliš svoje ideje i što nam daješ lepe savete. Sveske su divne, prva mi se malo više sviđa, potrudiću se da napravim nešto slično. I sama znaš koliko volim tvoj log tako da mislim da nema potrebe da te davim svojim komentarima, kada već znaš šta sve mislim o njemu. Imaš moju ogromnu podršku:*

    Kika's blog

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥