9/4/16

What's in my backpack


Kao sto vidite po naslovu,danas cu vam pokazati stvari koje se nalaze u mom rancu.Nadam se da ce vam se post svideti,da pocnemo... 

Ranac mozete poruciti na sajtu Banggood. 

Prvo cemo krenuti od najvece pregrade u kojoj mi se nalazi par svezaka i knjiga. To je nesto najosnovnije i nesto sto svi imaju u svom rancu. Ovde mozete pogledati neke moje sveske. ..

Zatim imam pernicu,nju takodje uvek stavljam u najvecoj pregradi. Volim obicne pernice,ova mi se bas svidela i morala sam da je kupim.

U pernici mi se nalazi rezac,jedna hemijska,jedna olovka,ove kao lepljive strelice,korektor,marker i gumica. 


I poslednja stvar koja se nalazi u najvecoj pregradi jeste novcanik. Ovaj mi je dosta veliki,pa planiram da kupim novi,neki manji. 

Sada cu vam pokazati sta se nalazi u ovom malom dzepu. 

 Septembra nosim naocare,a posle ih naravno izbacim,parfem nosim svakog dana,zato sto imamo cesto fizicko,slusalice su mi takodje neophodne,ogledalo da vidim da li sam se negde umazala ili slicno i baby lips cisto onako. 


Sta vi nosite u vasoj skolskoj torbi? 

Miljana. ☺

55 comments:

  1. Odličan post Ruksak mi bes mnogo opada. Zapratila sam te, ako želiš uzvrati

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,zapratila sam te. ☺

      Delete
  2. Odličan post! <3

    Postala sam član tvog bloga,ako možeš uzvrati.
    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- 2 nova posta

    ReplyDelete
  3. Sjajan post! I ja uvijek nosim ogledalce, baby lips, slušalice kako kada i obavezno roll on. Nosimo svi slične stvari, ja mislim. :)

    ReplyDelete
  4. I ja nosim slične stavri u svojoj torbi. Sveske su ti predivne. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Odličan post draga. ♥
    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Odliočan post!Nosimo iste stvari!Ranac ti je prelep!Sveske su veoma lepe!Štilorka je stvarno preslatka!Ja još nosim žvake i gumicu za kosu u školu.♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Kako ti je divan ruksaak, ajme!
    Inače, ja dok sam išla u školu imala sam više šminke nego knjiga i slično, uviijek veliki neseser haha, inače sličan sadržaj! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala dragaaa moja. ♥☺
      Verovatno ce i kod mene biti tako,kada krenem u srednju skolu,hahah

      Delete
  8. Ruksak je predivan! Ja nosim dosta slicne stvari kao i ti jer ne zelim previse stvari nositi s obzirom da nosim puno knjiga. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  9. Uglavnom nosimo iste stvarcuce. Super post! :ad
    I da, prelep ti je ranac! :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  10. Prekrasan ruksak, i ja cu uskoro pisat takav post, samo u mom ruksaku nisu skolske stvari..

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  11. Predivan ranac :).Nosim uglavnom iste stvari.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Imaš predivan ruksak *.* o fotografijama da i ne pričam, baš se vidi da si se jako potrudila da ih što bolje odradiš, inače i ja sam jučer radila ovaj post :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odlican post!Nosim slicne stvari kao i ti!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Predivna ti je torba i pernica !
    Bas su super :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Aj sve je preslatko draga,Super post :)

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    ReplyDelete
  16. Već sam ti rekla da je ranac prelep! ☺ Sličan sadržaj, samo što ja nosim brdo kozmetike, verovatno skoro isto koliko i knjiga haha. :D

    ReplyDelete
  17. Ruksak mi se jako sviđa i pernica,uglavnom sve su stvari baš jako slatke,i odličan post :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu,posjeti ga ako želiš,možeš me i zapratiti,uzvraćam :)

    ReplyDelete
  18. Ranac je bas cute♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Divan post Miljana, nosim skoro iste stvari u svojoj skolskoj torbi. :)

    ReplyDelete
  20. Kako si divno editovala slike, svaka čast! <33 generalno nosimo iste stvari, samo što sam ja u zadnje vreme opsednuta nosenjem kisobrana i vode heh XD Odličan post, lepotice! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punooo lepa,ly. ♥♥☺

      Delete
  21. Divan ti je ruksak, super post :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  22. Ruksak je divan! Nosim većinu ovih stvari☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  23. Ranac, kao i stvarčice u njemu su divne! Nosimo slične stvarčice. Odličan post! :)


    Poseti moj blog i učlani se ako ti se dopada smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Divan post draga Miljana,ranac ti je preesladak jako mi se dopada :) <33!Nosimo relativo iste stvarcice,samo sto ja ne nosim naocare jer su mi se polomile jednom zbog toga :)!

    ReplyDelete
  25. Dtaga Miljana ovaj post sam negde nesvesno i prizeljkivala! Pre svega cu reci da sam odusevljena ovim rancem, jako je moderan, moze da se kombinuje uz sve kombinacije, on je pravi predstavnik neke sportske elegancije, jako je sveden a opet sa divnim šarenim printom i tim mustaćima. Što se tiče svezaka, ne bih previše da komentarišem, nije mi nikada taj školski pribor bio na prvom mestu. U svakom slučaju odlične slike, jako zanimljiv usklađen tekst, sve u svemu, vrlo lep post, zaista sam uzivala! Tesori parfem koristim i ja, bas smatram da je za nas uzrast, iako mnogi negiraju to, mada po meni je jako zenstven i verujem da umes lepo da ga izneses!

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punooo,svaki tvoj komentar me bas oraspolozi. ☺♥♥♥

      Delete
  26. Odličan post, imaš baš lijepu torbu. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  27. Obozavam kad blogeri rade ovakve postove. :D ♥ Ranac ti je takoo savrsen, obozavam ga. *_* ♥ Svescice i pernica su prosto preslatki. :) U rancu nosim uglavnom iste stvari, nista posebno, hah. Odlican post. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥