10/9/16

My after school routine



MY AFTER SCHOOL ROUTINE

Cao svima,dobrodosli u moj novi post.Poslednjih par dana nemam uopste inspiracije za pisanje postova,pa sam danas odlucila da uradim opet rutinu,ali rutinu posle skole.Nadam se da cu uskoro dobiti inspiraciju za pisanje postova,jer ovako imam slobodno vreme,a ne znam kako da ga iskoristim. 

P.S.Ja idem u skolu u 13:30h,a vracam se u 18:30h,zato sam neke slike morala da slikam blicem.


Prvo sto uradim ,naravno izujem se. 

Zatim odem u kupatilo i operem ruke & skinem bb kremu sa penom iz Avona. 



 Onda uzmem nesto da jedem...

Posle jela operem zube i stavim protezu.


Volim da cim dodjem iz skole zavrsim svoje obaveze,a posle celo vece mogu da provodim vreme na telefonu i slicno.

Kada zavrsim sa ucenjem,spakujem raspored i spremim odecu za sledeci dan. Spakovanje rasporeda i trazenje odece mi dosta vremena oduzima,tako da se uvek trudim da to uradim kad se vratim iz skole.



.....

To je bila moja rutina posle skole. 
Da li su i vase rutine posle skole slicne mojoj?

Miljana. ☺

10 comments:

  1. Predivan post draga moja ♥!Rutine su nam slicne samo sto ja ne ucim cim dodjem iskreno jako me mrzi ♥♥!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:44 AM

    Imamo slicnu rutinu.Blago tebi ti imas drugu smenu.♥♥
    btw:ako ti treba poboc oko inspiracije mogu da ti dam neke ideje.♥

    ReplyDelete
  3. Moja rutina je jako slična, a baš mi se sviđa što si od svojih fotografija napravila ove fotografije da sve izgleda bolje i ljepše, svaka čast, predivno zaista


    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlican post! Veoma nam je slicna rutina. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Super post, i ja isto volim sve spremiti ujutro. :) ♥

    IlvaMagicalWorld

    ReplyDelete
  6. Pametno ti je što prvo završiš sve obaveze pa onda sve ostalo. Ja prostoo ne mogu... Kad dođem iz škole moram prvo da se 'odmrim' od nje... Posle nešto ni ne stignem, ali dobro.. ;D

    Milica's lifestyle tips

    ReplyDelete
  7. Super post, i ja bih mogla da napravim neku rutinu :D <3

    ReplyDelete
  8. Divan post,ja iskreno volim rutine.Super si draga. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Miljana draga, jos jedan jako dobar post na tvom blogu, bas kako sam i navikla. moja rutina je skroz drugacija tako da mi je bilo uzivanje da procitam nesto razlicito meni :D

    Gotičarka

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥