10/2/16

Weekend routine


Sigurna sam da dosta vas voli da cita postove o rutinama.Bila to rutina posle skole,pre skole ili vikend rutina,meni su jako zanimljive i volim da ih citam na drugim blogovima,kao i da ih sama pisem.
U ovom postu sam odlucila da vam pokazem svoju rutinu za vikend,nadam se da ce vam biti zanimljivo... 


Vecini su subota i nedelja omiljeni dani u nedelji, zato sto mozemo da spavamo do 12h,13h,cak i da prespavamo dan.Meni se nikad nije desilo da prespavam dan,obicno za vikend ustajem oko 11-12h.


Kada se probudim,onda volim da procitam par stranica knjige i uz to da pijem nescafe ili caj.


Zatim idem do kupatila i umivam se,skidam protezu,perem zube... 


Onda se obucem i ocesljam,posle toga doruckujem ako sam gladna,nekad i preskocim dorucak.


Posle dolazimo do mog omiljenog dela,vreme za drustvene mreze. Provedem 2h/2:30h na asku,fejsbuku,citajuci postove na blogu,pisanjem postova...

Dok to radim,volim nesto da pijem ili jedem,danas sam uzela cizkejk i uzela sam nescafe.Ja obozavam kolac cizkejk,mogla bih da pojedem deset ovih kolaca odjednom.

I ondaa sledi nocna mora,ucenje... 
Cesto odvojim za vikend 1h/2h da nesto procitam,naucim,napisem domaci i slicno.

Oko 17/18h izadjem sa drustvom,obicno prosetamo ili se nadjemo u parku i radimo sve i svasta.

2.10.2016


Ovako ja provodim svoje vreme za vikend,kako vi provodite svoje? 


Miljana. ☺

11 comments:

  1. Miljana draga, do sada sam citala dosta postova na slicnu temu ali ni jedan ovoliko dobar i originalan, zaista. Moja nedeljan rutina je skroz drugacija tako da mi je bilo uzivanje da procitam post na ovu temu.Slicice su jako originalne, jako dobre, veliki lajk za to.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  2. U zadnje vreme obožavam da čitam sve vrste rutina, a ova tvoja je zaista savršena, fotke su genijalne, svaka čast, lepotice <333

    Marsyly

    ReplyDelete
  3. A kako su fotke samo savrsene. ♥♥ I moja rutina vikendom je nesto slicna, samo se budim par sati ranije. :D ♥ Prelepo pises rutine, mogla bi i cesce da ih izbacujes. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - favoriti septembra

    ReplyDelete
  4. Upravu si, svi obozavamo da citamo rutine, a pogotovo ja! Divne slicice ♥♥♥

    Hashtag Girl

    ReplyDelete
  5. Predivan post,provodiim vikend slicno samo sto obicno ucim ujutru da bi imala ceo dan posle <33!

    ReplyDelete
  6. Diiivan post.Obožavam da čitam ovakve postove <33
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Upravu si, svi volimo rutine, ja jako volim ovakve postove i videe, a tvoja rutina je poprilično slična mojoj, skoro ista, a tu 'noćnu moru' jako dobro poznajem xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlično si opisala svoju rutinu,a slike daju još bolji pojam o tome.Čizkejk je najveća ljubav,droga bukvalnoo :D
    http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Supee si opisala rutinu svaka cast,! :D
    I ja obozavam ciz kejk haha
    Odlixno!
    Poseti:Teen Queen

    ReplyDelete
  10. Bas ti je super post.
    Tek sam počela sa blogom, imam prvi post, ako možete pogledat bilo bi mi drago.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  11. Odličan post,imamo sličnu rutinu.

    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/2016/10/q.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥