11/3/16

Born Pretty Store HAUL



Sigurna sam da vam je ovaj sajt vec dobro poznat,jedan od mojih omiljenih.Danas cu vam pokazati sta sam to opet porucila sa ovog sajta. Ovde ima neke stvari koje su porucile i neke moje drugarice,ali sve cu vam zajedno pokazati.

Ja moram da vam kazem da ne znam sajt koji bolje pakuje porudzbine od ovog.Sve je to upakovano u debelim sundjerima i par kesica,a dok neki samo sve naguraju  u neku kesu i posalju.

P.S. Nije mi bas sve stiglo sto sam porucila,ovo nije prvi put ,tako da je ovo mozda i jedina zamerka kod ovog sajta. A dobra stvar je sto mi ovog puta paket nisu ocarinili.


#1
Ove nalepnice ja obozavam,znam da sada nije sezona za ove nalepnice,ali su one odlicne i za dekoraciju bilo cega. Veoma su jeftine na ovom sajtu,kostaju svega $1. 
Link: KLIK

 #2
Za ove sjajeve malo je reci da ih obozavam. Ovog puta sam porucila u tri nijanse,medjutim nisu svi za mene. Nijansu broj #22 je ovog puta porucila moja drugarica,zato sto joj se mnogo svideo. Taj vam nisam svocovala,ali sam napravila recenziju o njemu jer imam isti.

Ostale dve nijanse su rozikaste,broj #15 je dosta svetla nijansa,nemam tako neki svetliji sjaj ,pa sam ovog puta porucila. Meni vec tri dana stoji na ruci i nema sanse da skinem,sto znaci da su bas dugotrajni.

Link: KLIK



#3
Retko kada porucujem nakit i te sitnice na sajtovima,slabo imam ove lancice,pa sam odlucila da ovog puta porucim.

Link: KLIK

#4
Takodje sam porucila i dva ova lancica,jedan za mene,a drugi za drugaricu. Ja volim ovako klasicne i mislim da cu ovaj mnogo vise nositi od ovog prethodnog.

Link: KLIK

Born pretty store: http://www.bornprettystore.com/


Da li ste nekad porucili nesto sa ovog sajta?



8 comments:

  1. Sve je prelepo,odusevljena sam!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divan post. I ja sam naručila ove tetovaže! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jako simpatičan haul, stvarlice su mi jako simpatuične. Oviruževi su jako dobri, tako da mi je drago da ih imas u mnogim bojama.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odlčan post, preko kog programa iz uredila prvu sliku(na kojoj piše tema posta)?

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Prije svega moram pohvaliti tvoj novi izgled bloga, jako mi se dopada, a pored toga, born pretty store mi se čini kao sasvim divan sajt, sa još divnijim stvarčicama, ove tetovaže su predivne imam ih i ja, čak sam sa njima ukrasila okvir :D aovi mat ruževi su top *.* stvarno izgledaju savršeno, počevši od bočice, pa do pigmentacije i boja

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥