11/8/16

Moje mišljenje o trendovima na Balkanu

Ovaj post vec dosta dugo planiram ,ali nikako da ga napisem.Nekad se setim zanimljivije ideje,nekad nemam vremena... Danas sam konacno odlucila da sa vama podelim moje misljenje o trendovima na Balkanu,pa da pocnemo...


1. Choker ogrlice
Ove ogrlice su meni okej,nije nista vauu,ali izgledaju bas simpaticno. Postoje vise vrsta choker ogrlica,a moj favorit jeste bas ova na fotografiji. Pre par dana sam porucila cetiri choker ogrlica,nadam se da cu ih nositi.Citala sam da ove ogrlice posebno stoje osobama koje imaju malo duzi vrat,zato sto one ''skracuju'' vrat tj. kada ih stavite,vrat vam izgleda krace.

10/10

2.Zelene (maslinaste) jakne sa krznom
Meni su ovakve jakne definitivno favoriti.Ja imam slicnu,samo sto nije zelene boje,a imam jednu jesenju koja izgleda isto ovako,samo sto je dosta tanja. Kao sto sam rekla,ovakve jakne su mi favoriti,ali mislim da ne trebate kupovati zato sto su samo u trendu,kupite ono sto vam stoji i ono sto vam se svidja.

10/10

3.Stvari sa stikerima
Meni stvari sa stikerima izgledaju jako kul,ali nisam bas nesto odusevljena. Izgledaju mi lepo na rancevima ,torbama,ali na jaknama i farmerkama mi ne izgleda bas lepo.

8/10


4.Superstar patike
Ove patike me ne privlace bas zato sto ih svako ima,bukvalno kao uniforma.Ali za patike ne mogu reci da su ruzne,naprotiv,prelepe su.

9/10

5.Bokserke pletenice
Ja volim messy frizure,tako da su meni ove pletenice vrhunske.Ove pletenice svaka osoba zove drugacije,neko ih zove Kim Kardashian,neko Zorannah... 
Sve u svemu,obozavam ih. *-*

10/10

6.Boyfriend farmerke
Malo je reci da ih obozavam.Boyfriend farmerke meni izgledaju jako mocno i predivno stoje.Iako ih obozavam,imam samo jedan par boyfriend farmerki,ali svakako planiram da porucim jos neke.

10/10


Sta vi najvise volite da nosite od pomenutog?




11 comments:

  1. Anonymous3:55 AM

    Drago mi je sto si poslusla moju ideju.
    p.s.post uvek savrsen. :D

    ReplyDelete
  2. Meni se licno svi ovi trendovi dopadaju :-)
    Adidas patike su mi vrh, iako ih svi imaju, a idu bukvalno uz sve. A maslinaste jakne mislim da ce imati svaka druga devojka ove zime :-D
    Odlican post ! ❤

    VISIT MY BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja najvise volim da nosim chockere. I da, slazem se s tobom u vezi superstar. Ja ih jedina u razredu nemam i koliko mi lijepe bile stvarno ih necu kupiti. Iako sam razmisljala mozda superstar sa rozom ili crvenom trakom to sa strane, ne crnom jer crno bukvln svi nose. Inace sa ostalim se isto slazem i super ideja za post i super post! 😊

    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Stvarno mi se sve više sviđaju novi trendovi, jer počinju da budu komotniji za nošenje. <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Meni se ove maslinaste jakne najviše sviđaju,one su mi favorit :) <3
    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Post je super i slazem se u vezi svega ali nista od tog ne primjenjujem xD

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  7. I ja sam još odavno napravila ovakav post i oram priznati da se slažem s tobom oko svega, chokeri su mi super, adidas superstar također, o zelenim jaknama da i ne pričam, jer sama posjedujem takvu, stiekri mogu izgledati prekul, npr na ruksacima, sve u svemu divan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sjajno, draga moja. :) Od navedenih trendova, stikeri su moji favoriti, ne znam nekako mi je to potpuno preslatko i primamljivo, definitivno bih ih posvuda izlepila haha :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  9. Super ideja za post. Jaknu sam videla pre tri godine,imala je u rukama i nisam je kupila. Sada kad god je vidim na nekome zazalim sto je nisam tada kupila. Patike mi se takodje svidjaju a adidas sada pruza mogucnost da sami kreiramo patike.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ReplyDelete
  10. Najviše volim Superstar i imam iste kao sa slike, a imam i boje višnje. Jako su lepe. Imam i choker ali ne noism ga mnogo. Iskreno ne svidja mi se toliko.


    Novi post - lifeinmystyle311.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Such a great post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥