11/30/16

My favorite online sites



Pozdrav svima! Danas cu vam predstaviti svoje omiljene onlajn sajtove. Dosta vas me je pitalo u vezi ovih sajtova na asku i u ovom postu cu vam nesto napisati o njima. ☺




Kako da ovaj post prodje bez SheIn-a? SheIn je meni jako drag sajt. Sa njima saradjujem tacno godinu dana i nikad me nisu razocarali. Na ovom sajtu mozete pronaci jako kvalitetnu obucu,odecu itd. Ljudi koji rade tamo su jako ljubazni,tu su da vam pojasne sve sto treba i uvek im se mozete obratiti. Sto se tice sipinga,mozete izabrati brzi i sporiji. Brzi siping je od 7-10 dana (koliko znam),a sporiji je 20 dana. Naravno,brzi siping malo vise kosta,a inace mislim da  je $6 .Trenutno na sajtu imate besplatan siping za sve drzave zbog praznika,kao i ogromna snizenja. Ovaj sajt vam preporucujem i verujem da se necete pokajati ako nesto porucite. 



Zaful je jedan divan sajt.Na ovom sajtu mozete pronaci sve i svasta. Ja saradjujem sa njima vec dosta dugo i uvek sam jako zadovoljna stvarima i svime sto mi stigne.Na ovom sajtu sada imate besplatan shipping za sve drzave ,kao i ogromne popuste zbog praznika.Kvalitet odece je vrhunski,kao i sve ostalo. Takodje, isporuka je jako brza.Sve sto porucite ce vam stici u roku od 5-7 dana. Sve preporuke za ovaj sajt. ♥


Born pretty store je dosta drugaciji od prethodna dva sajta.Na ovom sajtu uglavnom mozete pronaci divne aksesoare i makeup proizvode.Ja uglavnom sa ovog sajta porucujem makeup proizvode. Proizvodi su stvarno jako dobrog kvaliteta i rado ih koristim. Na ovom sajtu je besplatna postarina za sve drzave,tako da je to jedan veliki plus. Isporuka je sporija,meni stigne za 20-30 dana.Sve u svemu,divan sajt! 



Romwe i Shein sajtovi imaju dosta slicnu odecu. Takodje je jedan od kvalitetnijih kineskih sajtova. Sve sto sam rekla za Shein,isto vazi i za Romwe,da se ne ponavljam. Sa Romwe sajtom saradjujem dosta krace nego sto saradjujem sa Sheinom,mozda mi je zato Shein vise drazi i imam vise iskustva sa njim.Kad bih morala da biram izmedju sheina i romwea definitivno bih izabrala SheIn.


Da li ste nekad nesto porucili sa onlajn sajtova?
Koji je vas omiljeni onlajn sajt?

Miljana. ☺ 

13 comments:

  1. Odličan post!SheIn je ekstraa!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Very informative post ) Thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  3. Odlican post.Svi su super i ja ih volim najvise. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odličan post! Svi sajtovi su posebni na svoj način, ali nekako je zaful stvarno najbolji *-*
    Novi post - This is my life

    ReplyDelete
  5. Miljana draga, odlican post. Drago mi je da si pisala na ovu temu. Zaista sam uzivala citajuci. Od svih navedenih sajtova saradjujem samo sa BornPrettyStorom, takodjeod njih narucujem u glavnom sminku i nikad me dosad nisu razocarali.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Miljana draga, odlican post. Drago mi je da si pisala na ovu temu. Zaista sam uzivala citajuci. Od svih navedenih sajtova saradjujem samo sa BornPrettyStorom, takodjeod njih narucujem u glavnom sminku i nikad me dosad nisu razocarali.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  7. Nikad nisam kupovala online, ali redovno pratim razne sajtove, a jedam meni omiljen je Zaful. On ima stvarno jako lepe stvarčice, a sada je organizovao i Giveaway.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    ReplyDelete
  8. Nisam sarađivala ni sa jednim od ovih sajtova, ali sa Romwea i SheIn-a sam naručivala čisto za svoju dušu.Zaista delimo mišljenje, definitivno dve sjajne stranice. ;) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  9. All them are my favourite one too .
    A sweet kiss
    Sara M.
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Thanks for taking time for commenting on my blog. I am now following you #400. Hope you follow back! https://diynlifestyle.blogspot.in/2016/11/top-10-manish-malhotra-dresses-for.html

    ReplyDelete
  11. Love these websites :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥