11/5/16

October favorites




Pozdrav svima,u danasnjem postu cu vam pokazati favorite oktobra
Kada radim ovakve postove,volim da to bude raznovrsno,da ne budu samo make up proizvodi i slicno. Nadam se da ce vam se ovaj post svideti,da pocnem...

Kada idem u skolu ne volim da lakiram nokte u nekim jacim nijansama,tako da kupujem ove bezbojne ili nude lakove.Lak koji sam dosta koristila i koji mi je dosta ojacao nokte jeste ovaj bezbojni iz avona. Nokti vam kada ga namazete izgledaju tako negovano i predobro. Nije uopste skup,a vrlo je koristan.



Ova dva proizvoda sam zajedno slikala,zato sto su sa istog sajta.Znam da dosta vas izbegava da koristi kineske proizvode,ali ja sam ipak odlucila da isprobam neke.Ove proizvode koristi vec mesec dana i jace,mogu vam ih samo pohvaliti.Predobri su i stalno ih koristim. 

Ova maskara je jedna od najboljih koju sam imala do sada,vrh je.



Zatim imam i jednu olovku za obrve,ja sam porucila braon,a imate i druge nijanse. Ovi proizvodi su sa born pretty store.



Ovaj parfem je najbolji parfem koji ja imam. Dobila sam ga na poklon za rodjendan,u pocetku mi i nije bio nesto,ali sad mi je vrh. Cula sam dosta pohvala o ovom parfemu i imate i od mene stvarno veliku preporuku.

Zatim imam jedan regenerator (sta je vec) za procvetale krajeve,meni je on stvarno vrh i kosa vam je jako mekana nakon njega,a pored toga predivno mirise. Uopste nije skup,a mozete ga poruciti u oriflame.

Sto se tice odece,moj favorit jeste ovaj duks sa sajta rosegal.Duks je vrhunskog kvalitetaa,a pored toga je prelep,u pitanju je crop top. Nosila sam ga stvarno dosta i jos uvek ga nosim,omiljeni definitivno.

Zatim imam i jednu pesmu,a to je Djogani - Zenske suze. Ovde nisam mogla da pronadjem original video,ali zato sam pronasla neki karaoke,ako vas zanima,svakako mozete pronaci na youtube. Pesma je vrh ,ako je niste poslusali,obavezno poslusajte.




10 comments:

  1. Odličan post! Jako mi se sviđa ova majica, a i pjesma je savršena *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ReplyDelete
  2. Nisam probala ništa od navedenog, ali sam za mnoge stvari slušala samo najbolje, šta reći za pjesmu ''Ženske suze'' i meni je bila favorit ovog mjeseca :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super post! Nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda, ali čine se super! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nisam koristila nista od navedenog ali pjesmom sam ocarana, odlicna je

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  5. Proizvodi izgledaju kao oni koje vrijedi probati. Majca je predivna, a i pjesma.

    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Odličan post.Majica je preslatka :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  7. Vau, genijalne stvarčice. :) Oduševljena sam duksom. :) <3

    Marsyly

    ReplyDelete
  8. Majica je preeslatka.Stvari sa kineskog sajta-nisam ih ni ja volila prije,ali probala sam i okej su .:)
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Super post. Majcica je super mada mislim da bi meni odgovarala da je malo duza. Bar mi se cini da je od onih modela sto su kraci.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ReplyDelete
  10. Preslatkew su stvarcice draga <33!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥