11/28/16

This or that autumn tag


Satima gledam videe na jutjubu,citam postove na blogu i nikako da pronadjem nesto sto mogu uraditi bez koriscenja mojih fotografija (da,telefon mi je u kvaru).I posle par sata nadjem ovaj tag,bas mi se svideo i  odlucila sam da ga uradim. Tag postove bas i ne volim,ali kad nemam inspiraciju i mnogo izbora nista mi drugo ne ostaje.


⇰ Sve slike su preuzete sa We ♥ It sajta.



1.Odmaranje uz knjigu ili film? 

Obozavam da gledam filmove,isto tako volim i da citam knjige. Mozda bih izabrala film,zato sto tokom skolske godine me i ne privlace toliko knjige,haha.  I daa,preporucite mi neki dobar film u komentarima,ne idem u skolu nedelju dana (povredila sam nogu) tako da imam vremena za gledanje filmova.



2.Helanke ili grejaci za noge?

Definitivno helanke.Grejace nosim samo po kuci ,jednostavno ne volim da ih nosim ovako u skoli i slicno. 



3.Kafa ili topla cokolada?

Sto se tice kafa ,jedino volim nescafe,a tople cokolade obozavam. Mnogo vise pijem toplu cokoladu nego kafu,zato cu reci topla cokolada.


4.Tamni nokti ili tamne usne?

Nokte gotovo nikad ne lakiram,tako da cu definitivno izabrati tamne usne. Meni su te tamnije nijanse stvarno prelepe,ja ih koristim jedino kad pokusavam nesto kuci,jer mislim da jos uvek nisu za mene.


5.Ajvar ili dzem?

Ja jedva cekam jesen zbog domaceg ajvara,malo je reci da ga obozavam! 


6.Horor filmovi da ili ne?

Ne!  



7.Karirane kosulje ili udobni dzemperi?
Kariranim kosuljama sam ranije bila opsednuta,dok me sada i ne privlace bas.Dzempere u zadnje vreme obozavam,pa cu reci naravno udobni dzemperi.



8.Jabuke ili bundeve?
Definitivno cu izabrati jabuke ,bundeve ne jedem cesto,a i ne svidjaju mi se bas. Jabuke obozavam,pogotovo one velike,crvene,socne... mmmh


9.Ukleta kuca ili groblje (sta je strasnije) ?
Okej,ne znam sta je strasnije.Mislim da se preko dana ne bih plasila da prolazim pored groblja,ali zato pored uklete kuce bih se plasila i preko dana,a i nocu. Zato cu reci da je ukleta kuca strasnija.


10.Martinke ili UGGs?
Mislim da su martinke dosta kvalitetnije ,ali ugg ima mnogo veci izbor i lepse su. Jedina zamerka kod ugg cizme jeste sto nije neki kvalitet.Ja sam imala jedne ugg cizme pre godinu dana i mogu vam reci da nisu za kisne dane. Svakako,ipak cu reci ugg jer su mnogo lepse. 



11.Kestenje ili šišarke?
Mnogo vise volim šišarke ,zato sto su odlicne za dekoraciju.


12.Slepi mis ili crna macka?

Ocigledno je da cu izabrati crnu macku. Macke ne volim puno,ali su mi svakako slatke. 


I to bi bilo to sto se tice ovog tag-a.Nadam se da se niste smorili. Verovali ili ne,ovaj post sam najduze pisala do sada,pisala sam dva sata sigurno.


20 comments:

  1. Ovo je zaista zanimljiv tag,zbog toga što je jesenji tag,a ja obožavam jesen!♥
    Ja nisam ljubitelj filmova,volim nekada da pogledam neki,ali više preferiram knjige.Inače,jako mi je žao što si se povredila,nadam da ćeš se brzo oporaviti.Možeš gledati A Walk To Remember,to je baš lep film ili Pitch Perfect,on je dosta zanimljiv i lep.

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan post, pitanja i odgovori su zanimljivi. Ja također obožavam jabuke haha :)

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/11/first-giveaway-on-my-blog-with-zaful.html

    ReplyDelete
  3. I absolutely loved your choices. I'm following yoi back dear x

    THE PINK ELEPHANT SHOE //

    ReplyDelete
  4. Odlican post!!Za skoro sve imamo isto misljenje ❤.

    Winter Tag: mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Great post ;)
    Follow ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Ovaj tag je zapravo baš i jako zanimljiv i ima baš puno pitanja, baš sam uživala čitajući tvoje odgovore te mislim da bih i ja odgovorila slično *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ReplyDelete
  7. Great post! I'm a new follower #389
    Follow me back please?
    Have a nice day!! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. Tagovi su nešto što svakodnevno vidjam na raznim blogovima. Ranije ih nisamm volela i bili su mi dosadni, i nisam ih čitala. Ali sam shvatila da je neko uložio trud u to, pa sam jednom pročitala jedan tag i svideo mi se. Od tad volim da čitam tag, a ovaj je jedan od najboljih. Divno si odgovorila na pitanja.

    LifeInMyStyle | Morning routine - November edition

    ReplyDelete
  9. Mnogo zanimljiv post :D E sad da preporučim neke meni drage filmove - Bad moms,Suicide squad,Now you see me 1 i 2,If I stay ako nisi pogledala,pod OBAVEZNO,Paper towns,The impossible isto ako nisi pogledala duboko preporučujem :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. odličan postt!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post

    ReplyDelete
  11. Really nice post. I add You to following list and invite on my blog Candymona

    ReplyDelete
    Replies
    1. It would be nice if You like to follow me too :)

      Delete
  12. Beautiful tag. I'm your new GFC follower # 391 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    ReplyDelete
  13. Odličan post! Uživala sam čitajući ga. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Jako zanimljiv tag, uzivala sam.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  15. Jako zanimljiv tag, uzivala sam.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  16. Post je predivan, kao i tag, ali moram reći da sam oduševljena fotkama, iako nisu tvoje predivne si, baš si ih dobro izabrala, iako bih većinu odgovora odgovorila suprotno od tvojih, ipak sam uživala u postu :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥