12/31/16

Kiss,marry,kill


Pozdrav! ☺ 
U prethodnom postu sam napravila najavu za kiss,marry,kill,hvala svima koji su komentarisali. Naravno ,svako ima svoje misljenje i ovo je samo igra,tako da se nadam da se necete ljutiti ako ubijem nekog kog vi volite,hahah. Salim se! 


Let's get started ⇨

1.Davor Gerbus,Nenad Ulemek & Mudja

Kiss: Nenad Ulemek
Marry: Davor Gerbus
Kill: Mudja 



2.Ruza Rupic,Lea Stankovic & Nadja Stanojevic

Kiss: Nadja
Marry: Lea
Kill: Ruza

Ili bih poljubila Ruzu,a ubila Nadju,ne znam!




3. Justin ,Shawn Mendes & Harry 

Kiss: Harry
Marry: Justin (obozavam gaaa)
Kill: Shawn Mendes

Ovo je bilo lako,bar meni.

4. Ian Somerhalder,Theo James & Paul Wesley

Iskreno,nijednog ne pratim,ali na prvi pogled ovako bih uradila:

Marry: Ian Somerhalder
Kiss: Paul Wesley
Kill: Theo James

Zapravo ,razmisljam izmedju Paula i Thea,mozda bih to zamenila,ali neka ostane ovako.


5.Justin ,Cameron & Zayn 

Ovo je stvarno jako tesko,zapravo Zayna bih ubila,ali se razmisljam izmedju Justina i Camerona. Mozda bih ovako:

Marry: Cameron
Kiss: Justin
Kill: Zayn


6.Marija Zezelj,Petra & It's Kiks 

Marry: Marija
Kiss: Petra
Kill: It's Kiks



7. Dylan O' brien,Tom Cruise & Robie Amell

Marry: Robie Amell
Kiss: Dylan O' brien
Kill: Tom Cruise


8.Martina Stoessel,Miley Cyrus & Lady Gaga

Marry: Martina Stoessel
Kiss: Miley Cyrus (mozda)
Kill: Lady Gaga

9.Carly Rae Japsen,Christina Aguliera & Elie Goulding

Marry: Elie Goulding 
Kiss: Carly Rae
Kill: Christina Aguliera


10.Sasa Kovacevic,Justin Bieber & Aca Lukas


Marry: Sasa Kovacevic,definitivnooo
Kiss: Justina
Kill: Aca Lukas (obozavam Acu,ali ovde nisam imala izbora)


I to bi bilo to,nadam se da vam je ovaj post bio zanimljiv.

Obavezno mi ostavite komentar. ☺


Miljana.☺

7 comments:

  1. Odlican post!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odličan post drago mi je da si odgovorila na moju kombinaciju. Većinu bih odradila isto samo ne bih mogla ubiti Shawn-a :D

    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jako volim ovakve postove i uživala sam u ovome i sama sam ovo radila i volim gledati ovakve tagove, većinu toga bih i ja isto uradila :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divan post !
    Pogledaj moj blog ako želiš : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Gledala sam dosta YouTube videa na ovu foru, super post! :) ^^

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Miljana draga, odlican post. Vrlo zanimljiv izbor i selekcija. Uzivala sam u postu! Srecna Nova godina ❤

    Gotičarka

    ReplyDelete
  7. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Let's follow each other on GFC,please follow my blog ll back to you.

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥