12/17/16

Q&A | About my blog



Pre manje od mesec dana sam napravila jednu najavu gde sam vam napisala da mi postavljate pitanja vezana za blog,takodje sam vam se zahvalila na 400+ clanova (Post --> KLIK ). 
U danasnjem postu cu vam odgovoriti na pitanja koja ste mi postavljali,bilo je stvarno dosta i potrudicu se da odgovorim na sva. Na kraju posta cu ostaviti linkove blogova koji su postavljali pitanja. ☺


1. Kako si se osecala kada si ugledala 400 clanova?
Poslednji put kad sam usla na blog videla sam da imam 399 clanova i ocekivala sam jako brzo 400. clana.Ujutru kada sam se probudila,usla sam na blog i videla 400 clanova,nisam bila mnogo iznenadjena,ali sam bila presrecna.U znak zahvalnosti cu organizovati malo veci giveaway,pokloni ce vam se sigurno svideti. 


2.Koji je tvoj recept do uspesnog bloga? 
Samo je vazno da pisete zato sto to volite,a ne zato sto morate.Za veci uspeh samo treba malo vise truda,pokusajte da date sve od sebe. Nemojte pisati postove koje obicno preskacete kada ih vidite. Ja pre nego sto napisem neki post stavim sebe na mestu mog citaoca i zapitam  sebe da li bih ja citala takav post.Pored toga,trebate paziti i na izgled bloga i fotografije. Nikog nece privuci neuredan izgled bloga,mutne fotografije i slicno. Ne treba vam savrsen baner ,ali rasporedite gadzete i sve ostalo da kad neko udje u vas blog zna gde je usao.Vise puta sam ulazila na takve blogove i istog trenutka sam i izlazila.Sto se tice fotografija,ne treba vam profesionalan fotoaparat,vec mozete slikati  i telefonom od 5 megapiksela.Samo se malo vise potrudite i fotografija ce izgledati vrh. 


3.Kako si dosla do 400 clanova?
Jako je vazno da se reklamirate.Postoji grupa na fejsbuku srpska blogerska zajednica i tu mozete da reklamirate svoj blog tj. delite svoje postove.Meni je ta grupa dosta pomogla. Takodje,trebate imati i vas instagram profil za blog,ask,fejsbuk stranicu itd.Tako ce sto vise osoba znati za vas blog i brzo cete stici do odredjenog broja.




4.Da li trenutno imas uzora u blogovanju?
Trenutno nemam.


5.Da li si dobila vise samopouzdanja kada si zapocela sa blogovanjem?
Naravno,dobila sam mnogo vise samopouzdanja i prosirila krug prijatelja.


6.Da li mislis da ces u 2017. godini imati 500 clanova?
Naravno,sve je moguce ako se potrudite! Mozda ce biti i vise,ko zna.



7.Kako sklopiti saradnju sa stranom firmom?
Pa jednostavno im se samo javite i pitajte za saradnju. Ako im se svidja vas blog sigurno ce prihvatiti. 


8.Najdraza blogerka?
Ima stvarno dosta njih koje obozavam,pronacice se one koje me cesto vidjaju na svom blogu.Ne bih sada da izdvajam posebno.


9.Koliko ti treba da savrseno okines sliku?
Nekad ne ukrasavam pozadinu ,vec bude samo bela,tako da mi tada treba samo par minuta. Ako se malo vise potrudim oko pozadine onda ce mi definitivno trebati malo vise vremena (to kad nisam lenja). Kad su u pitanju outfit postovi tad ostanem najvise,ispod 30- 60 min ne zavrsim.



10.Kako radis bannere?
O tome sam pisala ovde i ovde.


11.Sta mislis o saradnjama s' nama malim blogerkama?
Sto da ne? 


12.Da li uzivas pisati post?
Da ne uzivam ne bih ni pisala,ovo radim zato sto to volim,ne zato sto moram. ♥


13.Sta vise volis: tekst ili slike?
Kako kada. Kada su u pitanju outfit postovi vise volim slike,a manje teksta,kada su u pitanju diy postovi,volim da ima jednako i slika i teksta,sve zavisi.  


14.Da li si nekad imala saradnju?
Imala sam i vise od jedne saradnje. Meni su saradnje sasvim okej,kad vam vec to blog pruza sto ne iskoristiti?


15.Omiljeni post na tvom blogu?
Uff,nikad ne bih mogla izdvojiti samo jedan post. Definitivno su to outfit postovi.


16.Najdrazi banner koji si imala na blogu?
Ja volim jednostavne bannere,najdrazi mi je mozda ovaj;



17.Da li ces imati diy postove?
Diy postovi su postovi koje ja jako volim,medjutim ,takve postove sam ja malo zapostavila. Kad god budem imala ideju definitivno cu napraviti,sto da ne... 


18.Da li planiras nesto da menjas na blogu?
Kada moj blog jos malo ''poraste'' razmisljam o tome da promenim url adresu,kao i ime bloga.Sigurno bih stavila svoje ime i prezime. Sta vi mislite o tome? ☺



19.Koji su tvoji buduci planovi za blog?
Kao sto sam napisala u prethodnog pitanju,da promenim ime i url adresu svog bloga.Takodje planiram da kupim profesionalni fotoaparat i opremu (osvetljenja,pozadine i slicno).


20.Sa kim je bila tvoja prva saradnja?
Na pocetku sam saradjivala sa instagram profilima,a moja prva ozbiljnija saradnja je sa sajtom SheIn ili sa Born Pretty Store,ne secam se bas.


21.Omiljeni blogovi? 
Odgovor broj 8. 


22.Kada si pocela da blogujes?
22.03.2015.


23.Da li poznajes neku blogerku licno?
Nazalost ne. Nadam se da cu uskoro upoznati neku. ♥



24.Sta ne volis da vidjas na blogu?
Stvarno ne znam sta bih izdvojila,u poslednje vreme sve i svasta citam.


25.Sta volis da vidjas na drugim blogovima?
To su definitivno outfit  diy postovi.



26.Koliko ti vremena treba da napises post?
Zavisi koju vrstu postova pisem,ali od 30min do 2-3h.



27.Koji je bio tvoj blogo cilj kada si krenula sa blogovanjem ,a koji sada kada si iskusna blogerka?
Ranije nisam ni imala ciljeva,nisam bila ni dovoljno upoznata sa blogerom.Volela bih da jednog dana postanem poznata blogerka,da casopisi i mediji pisu o blogerima i slicno.To smo mi vise puta pokusavali,ali nikako da se nesto promeni.



28.Oceni svoj blog od 1 - 5?
Uvek moze bolje,tako da bih svom blogu dala 4/5.


29.Gde dobijas ideje za pisanje postova?
Retko kada trazim neke ideje,skroz ih random dobijem. Ali da,dobijam inspiraciju i kada gledam videe na jutjubu,citam postove na blogu ,listanjem pinteresta ili we heart it-a.




Nadam ste da ste nesto vise saznali o mom blogu. Ja sam uzivala odgovarajuci na sva vasa pitanja.
Sada cu  ostaviti linkove blogova koji su ucestvovali u ovom postu,posetite:

http://petra-s-life-blog.blogspot.com/
http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
http://lifeinmystyle311.blogspot.rs/
perfecthigh136.blogspot.com
http://www.marsyly.com/
http://bethanyismybae.blogspot.com/
https://eniiway.blogspot.hr/
dnevnadozabloga.blogspot.com
http://sabriellee.blogspot.it/



P.S.Verovatno ste primetili da ne izbacujem svoje slike u postovima poslednjih mesec dana,to je zato sto se moj telefon pokvario,ali uskoro kupujem novi pa cu vam sve to nadoknaditi. ☺





15 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Hvala što si odgovorila i na neka moja pitanja, i čestitam ti još jednom na 400 članova i nadam se da ćeš imati još duplo toliko *-*
    THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  4. Odlican post!! Cestitam ti na 400 clanova na blogu i zelimm ti da ih imas jos duplo toliko! :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Svaka čast!
    Ja sam bila presretna kad sam prešla 100 pratitelja, mogu samo zamisliti kako ću nekada, nadam se biti sa 400 :)
    To je jako velik uspjeh za blog, svaka čast!


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Miljana draga, odlican post. Zaista do sad nisam citala tag na temu necijeg uspeha bloga.Cestitam to jos jednom na postignutim rezultatima I zelim DA postanes Jos bolja.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  7. Q&A je jako lep. Hvala što si me spomenula u postu, i što si odgovorila na moja pitanja.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room! | Holiday cinema | #Hoho | Q&A

    ReplyDelete
  8. Jako mi je drago što si uradila Q&A u vezi bloga,pomogla si mi na neki način.I čestitam ti na 413 followera♥
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  9. Hvala ti sto si mi odgovorila na pitanja,nadam se da ces da uspes u ostvarivanju planova <33!I ja imam u planu da jedng dana pokupujem aparat i rasvetu :)!

    ReplyDelete
  10. Prije svega da pohvalim novi izgled bloga koji je predivan, zatim da ti čestitam na 400+ članova i tako uspješnom blogu, drago mi je što si odgovorila na sva ova pitanja, te kroz odgovore nam dala neke savjete :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odličan post,čestitam ti na toliiikomm broju pratilaca :)

    Ako želiš pogledaj moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Listam random blog jedne cure i naiđem na tebe. Oduševim se. Divim ti se curo, prosto savršeno pišeš. Pročitam većinu postova, ali mi ovaj post odvuče najviše pažnje. Tako je sve lijepo napisano. Skroz se slažem sa tobom. Svaka čast, skidam kapu. I čestitam na tolikom broju pratilaca, bravo, samo naprijed♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Ovaj post mi je vrlo pomogao i za moj blog. Hvala ti što si sa nama podelila dosta kroisnih saveta i što si odgovorila na moja pitanja. Bilo je vrlo zanimljivo čitati ovaj post :)

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Odlicaan post,ja sam napravila Christmas party outfit pa pogledaj ako te zanima i klikni na link na kraju zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥