12/1/16

Q&A najava | 400 clanova - Giveaway?!


Pre nego sto bilo sta napisem moram vam se zahvaliti na 400 clanovaaa. Ne mogu vam opisati koliko sam srecna i koliko mi ovo znaci. Kada sam otvorila blog nisam ni sanjala da cu doci do 400 clanova. 
Sada znam da je sve moguce u zivotu ako se potrudite i date sve od sebe. U znak zahvalnosti organizovacu malo veci giveaway sredinom ili krajem ovog meseca.Sigurna sam da ce vam se pokloniti svideti. ☺ 



Ovako,odlucila sam da uradim jedan Q&A. Za ovaj Q&A me pitajte iskljucivo o blogu,sve sto vas zanima. Nadam se da ce biti dosta pitanja i ja cu se potruditi da na sva odgovorim.  


Hvala svima! 

Miljana. ♥

36 comments:

  1. Cestitam curice ! :-) ❤❤

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cestitam od srca :)

    takojato.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Čestitam ti *-* Zaslužila si puno više!
    Evo i pitanja:
    Kako si se osjećala kada si ugledala 400 članova?
    Koju srednju planiraš upisati?
    Instagram ili Snapchat?
    This is my life

    ReplyDelete
  4. Would be great to following each other ^^ following you now, your turn~
    Michelle | www.mishcheungx.com

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:10 AM

    nemam blog i zato ti komentarisem anonimno
    cestitam ti na 400 clanova,zasluzujes mnogo vise
    Pitanja
    - Tvoji saveti za dobar blog?
    - Kako si dosla do 400 clanova?
    - Da li imas trenutno uzora u blogovanju?

    ReplyDelete
  6. Hi! :)
    Great post and great blog!
    Do you want to follow each other?

    the smell of friday ☕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,I following you now. ☺

      Delete
  7. Miljana moja, jako mi je drago zbog tvog uspeha, zaista si zasluzila. Cestitam ti, i zelim ti da budes jos bolja. Konkretnih pitanja za Q&A nemam, osim sto bih dodala da sam jako srecna zbog tebe i tvog uspeha.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  8. Miljana moja, jako mi je drago zbog tvog uspeha, zaista si zasluzila. Cestitam ti, i zelim ti da budes jos bolja. Konkretnih pitanja za Q&A nemam, osim sto bih dodala da sam jako srecna zbog tebe i tvog uspeha.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  9. Čestitam ti na 400 članova,to je stvarno veliki uspeh.Ja sam tek počela sa blogovanjem,pratim te pa bih volela da zapratiš moj blog.

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Anonymous5:28 AM

    • da li si dobila više samopouzdanja kada si započela sa blogovanjem?
    • kakve blogove najviše čitaš?
    • da li misliš da ceš u 2017 godini imati 500 članova?
    • kako sklopiti saradnju sa stranom firmom?

    ReplyDelete
  11. Čestitam na 400 članova ♥
    To je veliki broj,i mislim da svi svi ponosni na tebe,a i ja.
    Sjećam se početaka kad je Iva imala 300 članova i to je bio pojam.Ona je se već bliži 1K,a ti već imaš 400 osoba oko sebe koje te vole,vole tvoj blog i nadahnjuješ ih ♥
    Sve najbolje još jednom,a sad slijede pitanja ♥

    1.Najdraža blogerka?
    2. Koliko ti treba da savršeno okineš sliku?
    3. Kako radiš bannere?
    4. Što misliš o suradnjama s nama malim blogerkama ♥


    Puno pozdrava od Doris ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Čestitam ti na 400 članovaa. Želim da dostigneš cifru i do 1K. A evo i pitanje?
    1. Da li uživaš pisati post?
    2. Šta više voliš: tekst ili slike?
    3. Da li si nekada imala saradnju?
    4. Omiljeni post na tvom blogu?
    5. Najdraži baner koji si imala na blogu?

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    ReplyDelete
  13. Draga moja Miljana,svaka ti cast na ovolikom uspehu zaista ti iz srca cestitam <333!
    1.Kako se osecas sada kada si stigla do ove brojke?
    2.Da li ces pisati diy postove ?
    Ljubim te!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Svaka čast lepotice moja <33

    -Koji je tvoj recept do uspešnog bloga?
    -Koji su tvoji budući planovi za blog?
    -Da li planiraš nešto da menjaš na blogu?

    https://www.instagram.com/marsyly/

    ReplyDelete
  15. Great post!
    Can we follow each other ? follow me and i'll follow you back, I promise!
    Bye :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you.I following you now. ♥

      Delete
    2. Followed you back! :)

      Delete
  16. 400 followers are really huge amount :D follow:) now waiting for U:)

    ReplyDelete
  17. čestitam na toliko velikom broju! Danas sam prvi put ušla u tvoj blog i vrlo mi se dopao! Imaš interesantne postove i odličan ukus za modu. Zapratila sam te, i značilo bi mi da pogledaš moj blog: http://bethanyismybae.blogspot.com/ (iva's special section)
    Pitanja:
    1) Kada si počela da bloguješ?
    2) Sa kim je bila tvoja prva saradnja?
    3) Omiljeni blogovi?
    4) Da li poznaješ neku blogerku lično?
    5) Šta te najviše nervira kod tuđih blogova (tj. šta ne voliš da vidiš na blogu)?
    6) Šta voliš da vidiš na drugim blogovima?
    7) Podeli sa nama najlepše uspomene u tvojoj blogo avanturi.
    8) Sa kojom blogerkom bi volela da sarađuješ?
    9) Koliko ti vremena treba da napišeš post?
    10) Koji je bio tvoj blogo cilj kada si kretala da bloguješ a koji sada kada si već iskusna blogerka?

    <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,obavezno cu posetiti tvoj blog! ♥♥

      Delete
  18. Čestitam draga, jako sam srećna što si ponovo dogurala do sto članova više jer se stvarno vidi da se trudiš i svaki post ti je sve kvalitetniji i kvalitetniji. Moje pitanje je: Da li bi ikada obrisala sve postove koje si do sada pisala i krenula iz početka sa npr. 400 članova? Ljubim tee. :*

    ReplyDelete
  19. Prijo,čestitam!
    Omiljena boja?Omiljeni blogger?Omiljeni Yt-er?Ocjeni svoj blog od 1-5!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  20. Čestitam na zasluženih 400 članova :D veselim se giveawayu
    Pitanja: koliko imaš godina? gdje dobijaš ideje za pisanje postova?

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥