12/3/16

Tipovi nastavnika


TIPOVI   NASTAVNIKA


Jedva sam cekala da vam napisem ovaj post. Vec dugo sam planirala i danas sam konacno uspela da se fotografisem i napravim sve kao u stripovima. Tipove ucenika mozete pogledati OVDE,jako zanimljiv post. Verujem da ce vam se i ovaj jako svideti,bas sam se potrudila.  U ovom postu cete videti i moju sestru,koja mi je pomogla.

Let's get started... 


1.Nastavnik koji daje mnogo za domaci



2.Nastavnik koji odgovara na svoja pitanja




3.Nastavnik kome se oseca iz usta



4.Nastavnik koji nas zadrzava kad zvoni



5.Nastavnik koji ceo cas nesto prica



6. Nastavnica koji vidi sve


7.Nastavnik koji drzi testove kod sebe mesec dana




Nadam se da vam se svideo ovaj post. ☺ 

Koji tip nastavnika vi najvise mrzite?
Obavezno mi ostavite komentar.

Miljana. ♥

42 comments:

  1. Vrhhh!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Fantastičan post, baš si me zabavila! Stripovi su top! Divim ti se koliko si ovo dobro uradila, meni bi trebala večnost. ☺ *~*

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Vrhunski post! Mnogo mi se sviđaaaa ☺ Skroz realan.
    Sestrica ti je prelepa, kao i dečačić. ☺♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kaco,to mi je brat. ♥☺

      Delete
  4. Post odličan i zabavan😊

    https://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  5. hahhahahha post je savršen! Prvo mi se dopala ideja na koji način si odlučila da predstaviš nastavnike, pomoću ovih stripova, a naravno dopale su mi se sve vrste nastavnika koje si ubacila. Stvarno je bilo smešno. Opet, pohvala za gifove koji su savršeno ispali :D

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hahaha, jaako simpatican post! Bas sam se nasmejala..:D <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Kod mene se nalazi svi ovi tipovi nastavnika. Post je bolji od tipova ucenika. A ti si jako lepa. Blog ti je prelep, a posebno izgled. Veoma dobro pišeš i zapanjena sam. Učlanjena sam u tvoj blog, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    LifeInMyStyle | Goodbye November, Hello December

    ReplyDelete
  8. Sjajan post, ova ideja sa stripovima je baš zanimljiva :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ajme, hahaha... predobar post draga Miljana! Totalno si super napisala i gifovi su predobri *-*
    Novi post - This is my life

    ReplyDelete
  10. Predivan post,jako zanimljivo zaista <333!Mozda su najgori oi kojima se oseca iz usta i koji pricaju ceo cas <33 :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. hahhaha post je vrhhhh!!!

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Miljana draga, jako zanimljiv post. Skroz simptacno napisan. Ja sam nedavno pisala na istu temu tako da mi je dodatno zanimljivo bilo da citam ovo bas na tvom blogu

    Gotičarka

    ReplyDelete
  13. Miljana draga, jako zanimljiv post. Skroz simptacno napisan. Ja sam nedavno pisala na istu temu tako da mi je dodatno zanimljivo bilo da citam ovo bas na tvom blogu

    Gotičarka

    ReplyDelete
  14. Ideja za post je odlična, baš sam se nasmijala čitajući!
    amna-tbhidc

    ReplyDelete
  15. Anonymous12:20 AM

    SVE tipove mrzim :')
    p.s msm da sam ti ja dala ideju za 'tipove nastavnika'. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam ko si ti,ali jedna cura na instagramu! ♥

      Delete
    2. Anonymous4:12 AM

      Da,ja ❤

      Delete
  16. Sve si predstavila na zanimljiv nacin :-)
    Super post ! :-*

    NEW POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/lace-up-skirt.html

    ReplyDelete
  17. Jako zanimljiv post, odlično <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  18. Hahah, predivan post, uspjela si me nasmijati, uživala sam uz post i složila bih se da svi imamo barem jednog ovakvog profesora, meni je najmrži onaj koji nas zadržava i nakon zvona, imala sam takvu profesoricu prošle godine, mislim da nema ništa gore :3

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Pa ovo je stvarno sjajno! Oduševljena sam jednom rečju! <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  20. Jako me nasmijao tvoj post, simpaticno i podsjeca me na moje skolovanje :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥