1/29/17

Born pretty store haul & review


Pozdrav svima!
Kao sto vidite po naslovu danas cu vam pokazati sta sam porucila sa born pretty store. Porucila sam nesto za nokte, highlighter i jedan mini dnevnik koji mozete osvojiti u giveaway-u (prijavite se OVDE). 



Mirror nail powder & top coat set nail: BUY HERE
Highlighting powder: BUY HERE



Kao sto vidite ovaj highlighter je u prahu. Pigmentacija je solidna. Lepo se stapa sa tecnim puderom i ne istice dodatno suve delove. Cena je bas povoljna, mislim da kosta oko 2-3 dolara.


Ovim setom za nokte nisam bas zadovoljna.Ovaj gel ima neprijatan miris, tako da ako porucite ovaj set ne otvarajte ga. Sto se tice ovih sljokica u prahu, one su super. Imaju neki mirror efekat, sto mi se bas dopada.  Dakle, prvo namazete bilo kakav lak, ja sam uzela avonov bezbojan. Kada namazete sacekajte par sekundi da se malo osusi i onda uzmite cetkicu koja vam dolazi uz set da bi stavili sljokice. Na kraju, ukoliko ste izabrali bezbojan lak, opet prodjite preko sljokica. 


Btw. Sljokice i highlighter sam slikala zajedno zato sam zaboravila da sam porucila highlighter, pa sam mislila da je to nesto za nokte, hahahaha.


Ja  retko kada lakiram nokte, zato sto me nervira kada se skida lak, zapravo mrzi me da svaki put mazem nokte ili skidam lak acetonom.Kao sto vidite, ja nisam bas lepo namazala. Tesko je da istovremeno slikate i mazete nokte.

......

Nadam se da vam se dopada ovaj post, obavezno mi ostavite komentar. ☺

Miljana. 

13 comments:

  1. Odlican post,slike su diiivne.. Ovaj proizvod za nokte trazim vec duze.. :) Kliknula sam na linkove,nadam se da ces i ti kod mene :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    ReplyDelete
  2. Baš mi se sviđaju fotografije.Mene takođe mnogo nervira skidanje laka i lakiranje,haha.:)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  3. Miljana draga, jako simpatican haul, bas mi se dopadaju stvarcice koje si porucila.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  4. lovely highlighter:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. Odlican post, vrlo lepe stvarcice si narucila.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Baš lep post,slatke su stvarcice ❤❤😚😚!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zanimljivi proizvodi. :) <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Joj, ovo mi je oduvek bilo mnogo lepo, drago mi je da si podelila recenziju sa nama :)

    ReplyDelete
  9. Proizvodi su jako zanimljivi, i veoma lepi!❤

    Pratim te, pa ako zelis uzvrati ❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Vidjela sam video kod Click for chick i ona je radila ovakve nokte, a i tebi su super ispali

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  11. Do sad nisam probala higlighter u prahu, a voljela bih isprobati. I zanima me kakvi su Avonovi lakovi ? Nisam probala niti jedan !
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Odlične stvari. Već dugo želim kupiti taj prah za mirror nails!

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
  13. Born Pretty Store je jedan od najboljih firmi, i to mogu da potvrdim iako nikada nisam naručivala sa tog sajta. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥