1/9/17

My holiday morning routine



Pozdrav! Dobrodosli u jos jedan post.  Danas sam odlucila da vam pokazem my holiday morning routine.Znam da dosta vas voli ovakve postove,tako da se nadam da  ce vam se i ovaj svideti. Necu da duzim vise,let's get started... ⇨ 


Ja sam velika spavalica,tako da cete me retko kada videti da ustanem pre 11h.Dakle,moja jutarnja rutina pocinje negde oko 11:30h.


na fotografiji se nalazi tablet zato sto sam slikala telefonom

Cim se probudim uzmem telefon i na njemu sam oko 3-4h (dok ne ispraznim bateriju hahah). Imam naviku da prvo pogledam poruke,mejlove itd. Zatim pogledam insta price,kao i fotografije mojih omiljenih instagram profila.Kada zavrsim sa instagramom (to bas potraje),onda udjem na youtube i odgledam par videa. Na kraju kada vise ne znam sta da radim uzmem da igram igricu (color switch) kako bih ''ubila'' dosadu. Kada mi dosadi i igrica onda odlucim da ustanem. xD
Moj instagram: miljanamima




Onda postanem gladna i odem u kuhinju. Danas sam doruckovala burek.


Kada zavrsim sa jelom operem zube. Ne volim da perem zube pre jela zato sto mi hrana posle ima cudan ukus xD. Inace uvek se umijem cim ustanem,ali to vam nisam slikala gore.


Onda me mama tera da napravim krevet, mhmm....


Onda ako idem negde gledam sta da obucem,ako ne idem ostanem ceo dan u pidzamu.Danas sam isla na rodjendan,tako da nisam ostala u pidzami.



Kao sto sam napisala gore,danas sam isla na rodjendan. Od sminke sam koristila olovku za obrve,bb kremu i baby lips. Za kosu sam koristila divan parfem za kosu od angel therapy. Parfem koji sam koristila je tesori's  oriente.  Sada cu vam ostaviti slicice,pa pogledajte svaki proizvod posebno. ☺


Olovka za obrve je sa sajta born pretty,mozete recenziju pronaci na mom blogu ako vas zanima.

Baby lips strike a rose.
Ne mogu vam opisati koliko ovo dobro mirise! ☺


.....

Nadam se da vam se dopao i ovaj post,obavezno mi ostavite komentar.Ako imate neku zelju ili predlog za post takodje mi napisite u komentaru. Ljubim vas! 


Miljana. ☺

17 comments:

  1. Zanimljiv post kao i čitav blog. Čitala sam neki stari post o saradnjama i zaradi, odlično si sve objasnila.

    Pogledaj moj blog i zaprati ako ti se sviđa >> http://kathydelight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Predivan post, jelkica u sobi ti je savršena i jako mi je drago što si sve upotpunila ovim divnim fotografijama :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  3. Predivan post mnogo su dobre fotkee ☺❤❤!Jako mi se svidja tvoja jelka na je fina 💖❤!

    ReplyDelete
  4. -Sjajan post!Imamo sličnu rutinu!Gde si kupila parfem za kosu?Inače jelka ti je veoma lepa!Da li bi mogla da napraviš post na temu 'moja kolekcija šminke'?Ili neki autfit post (pošto su ti predobri autfiti!)?Srećni praznici,uživaj u njima!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo💗💕
      Parfem sam kupila u jednu parfemeriju kod mene,Scandal.Parfem je dosta poznat tako da sam sigurna da ćeš ga pronaći i u drugim parfemerijama.Što se tiče šminke,razmisliću o tome,a outfit uskoro!

      Delete
  5. Divan post! Uzivala sam citajuci ga. Odlicno si ovo odradila. Fotografije su takodje super!

    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Miljana draga, jako zanimljiv post. Drago mi je da si pisala lifestile post, zaista si ga odlično odradila. Moja dnevna holidej rutina je totalno drugacija tako da mi je skroz interesantno bilo da citam nesto drugacije.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  7. Odličan post draga moja,obično su ovi postovi jako nerealni i obično blogerke u ovakav post dodaju nešto što ne rade, jednostavno to izmisle. Ali tvoj djeluje jako realno i jako lijepo što si koristila svoje slike.
    Ako želiš pogledaj moj blog http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. -Draga, ovaj post je jako dobar. Vidim da ti vakvi postovi idu od ruke. I slike su jako lepe. Preporučujem ti da što više pišeš ovakve postove. Tvoja rutina je jako realna, i i ja ostajem ceo dan u pidžami.
    -Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila. Novi post je na mom blogu. U pitanju je pregled prošlog meseca, i obaveštavanje o izmenama u toku ovog meseca: LifeInMyStyle

    ReplyDelete
  9. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Predobar posst. Rutine su nam slične, gotovo iste, i ja sam svoju objavila. Takođe ustajem vrlo kasno i provodim dosta vremena na telefonu, a preko raspusta i u toku praznika definitivno čitav dan provodim u pidžami!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Blago tebi kada možeš toliko spavati :)
    Jako dobar post, rutine su nam donekle slične :)

    MMara

    ReplyDelete
  12. Odličan post i prelijepe slike! Imamo dosta sličnu rutinu, ali naravno i razlikuju se. Izvrstan blog! :)

    kreativanblog.blogspot.com 💞❤

    ReplyDelete
  13. Imamo sličnu rutina, samo što se ja potrudim da ustanem malo ranije. :D
    Super post! :*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Aaaaii koliko divnoće na jednom mestu, mislim da nisam čitala bolji post o rutini. ;)
    Fotografje su savršene, svaka čast <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  15. Jao kako divana rutina :)
    Imamo slicnu rutinu haha:)

    Zapratile smo te,ako zelis uzvrati :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥