1/12/17

Simple Green Smothie




Zdravo svima!
Kao sto vidite po naslovu danas cu vam pokazati kako pravim jedan jako ukusan zeleni smuti.Ja retko kada pisem ovakve postove,ali nadam se da ce vam se svideti.Ovaj smuti sam ja sama osmislila,jednostavno sam stavljala sta sam mislila da ce dobro da ide.Kada sam videla kako je ispao,mislila sam da nece biti ukusan,ali kada sam probala odusevila sam se,a verujem da cete i vi! 


Za prvi put ja bih vam preporucila da stavite jedan kivi i jednu jabuku,kao i manje od pola soljice soka. Nema svako isti ukus,tako da ako vam se ne svidi da ne bacite toliko. Ako vam se svidi (a verujem da hoce) onda dodate jos toliko i napravite vise.


KIVI 
1. Ublazava strest i smiruje zivce.
2. Poboljsava varenje.
3. Pomaze kod mrsavljenja i zadrzavanja tecnosti.
4.Poboljsava cirkulaciju krvi.
5.Jaca kosti.
6.Jaca imuni sistem.
7.Poboljsava stanje anemije.
JABUKA
1.Jabuke obiluju hranljivim stvarima.
2.Mogu pomoci u gubitku kilograma.
3. Dobre su za zdravlje tvog srca.
4. Jabuke su povezane i sa smanjenim rizikom od dijabetesa.
5.Dobre su za zdravlje kostiju.
6.Antioksidansi u jabukama mogu zastiti mozak od starenja.
7.Pomazu u borbi protiv astme.


Sve sastojke ubacite odjednom u blender i dobro izblendajte,kada zavrsite sa blendanjem vas smuti je gotov. Uzivajte!






Miljana. ☺

18 comments:

  1. Odličan post.Smoothie izgleda jako ukusno :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Predobar post. Smoothie izgleda prelijepo, čini se veoma ukusan. Vjerujem da ću da ga probam. Hvala na divnom smoothie♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Predobar post, smoothie izgleda jako zdravo, ako budeš, pravi ovakve postove :) ♥

    Chanceux

    ReplyDelete
  4. Odlican post,smuti je sigurna sam veoma ukusan,a inace su i dosta zdravi i hranjivi.:)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odličan post,pravi još ovakvih recepata ako ih imaš,naravno.Obožavam kivi a nikada se ne bih setila ovako zanimljive kombinacije
    Ne sumnjam da je ukusno,tako da ću sigurno probati da napravim.Lepo je što si napisala šta ovo voće poboljšava,tako da smo saznali i nešto novo ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mislim da bi ovo svakako bio odličan smoothie, ja ne bih samo stavljala toliko soka jer opet nije zdrav, možda bih ga pomiješala sa vodom ili tako nešto :)
    Ali jako mi se sviđa što si za ove dvije voćke napisala pozitivna djelovanja :)

    MMara

    ReplyDelete
  7. Odlično izgleda smoothie! Iako dosta listam Pinterest u potrazi za nekim smoothijem, na ovaj nijesam naišla! Hvala ti na receptu, odličan post! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zanimljiva ideja za post. :)

    Giveaway je na mom blogu-----> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  9. Izgleda mnogo ukusno! Odličan post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/vildanasuta (follow me, I follow back :) )

    ReplyDelete
  10. Ne pijem smoothie, ali ovaj mi se sad trentno jako pije, jer volim svo voće koje si koristila, morat ću ovo isprobat

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  11. Smoothie izgleda jako ukusno. Isprobacu ga sigurno. Joj, sto volim kivi.
    Novi post je na mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ReplyDelete
  12. Izgleda fino,ali ja ne mogu podnijet kivi,tako mi se gade one dlačice,znaci ajmee!
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  13. Super post! Već dosta dugo tražim neki ukusni smuti sa proizvodima koje volim, naiđem na tvoj post. Uskoro ću i isprobati *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ReplyDelete
  14. Ovu kombinaciju moram da probam :-)
    Odlican post ❤

    POSETITE MOJ BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Morat cu isprobati ovaj smoothie jer jako volim i jabuke, a pogotovo kivi. Inace jako volim smoothie od sojinog mlijeka od vanilije, banane i sumskog voca ili visanja. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zanimljiv receptic :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. Super ideja. Obožavam smoothie i dan upravo njima započinjem. Ono što je neizostavno u mojim kombinacijama je baby spanać i banana. Inače kombinujem sve i svašta :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥