1/7/17

Winter tag



Cao svima! ☺ 
Danas sam za vas pripremila winter tag. Znate da ja ne volim bas tagove i da ih radim samo kad nemam neku ideju za post. Volela bih od vas da procitam par predloga za naredne postove.

Sve slike koje cete videti su moje,nadam se da ce vam se svideti.
Let's get started! ⇨

1.Jakna ili kaput?

Definitivno jakna. Jakne nosim i imam mnogo vise,tako da je ocigledno da cu izabrati njih.


Kapa ili sal?
Kape obozavam da nosim,a nisam neki ljubitelj salova,tako da cu izabrati kape. ☺


3.Dzemper ili duks?

Tokom zime mnogo vise volim da nosim dzempere,nego dukseve. Ovaj na fotografiji je moj omiljeni.


4. Topla cokolada ili caj?

Caj retko kada pijem,a toplu cokoladu skoro svako vece. Volim tople cokolade koje sama napravim,ako zelite da vidite moj recept obavezno mi napisite u komentarima. 

5.Gde biste otisli na zimovanje?
- Moskva ili pariz

Da nije u pitanju zimovanje,otisla bih u Pariz. A posto je u pitanju zimovanje onda bih pre otisla u Moskvu,nekako me Moskva asocira na veliki sneg,hladnocu itd.

neka random slika ⇩

6.Cajni kolacici ili krofnice?

Definitivno krofnice.

7. Citanje postova na blogu ili gledanje videa na youtube?

Da sam ovaj tag radila pre dve godine  moj odgovor bi sada bio gledanje videa na jutjubu.Ranije sam bila opsednuta jutjubom,koga sve nisam pratila.Sada sam mnogo vise zavolela blog,tako da cu izabrati citanje postova na blogu.Zaista ovde na bloggeru mozete svasta procitati,ima dosta toga zanimljivog...


Nadam se da vam se ovaj post svideo. ☺
Sta bi voleli da vidite u sledecem postu? (what's on my phone ili holiday routine )


Miljana. ☺

13 comments:

  1. Divan tag, baš mi je drago što si koristila svoje fotografije u postu, predivne su :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  2. Sad mi se baš pije topla čokolada,ali sam na dijeti,šmrc...:(
    Baš zanimljiv tag!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Odlican tag, i jako zanimljive odgovore si davala.
    Odlican post draga :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Divan tag. Tvoji odgovori su fenomenalni kao i slike. Zabavila sam se čitajući post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Odličan tag! Fotografije su predivne! ♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ https://lifella2.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jako zanimljiv Tag, izgled blog-a je prelep!

    Svet Iz Janinog Ugla

    ReplyDelete
  7. Jako zanimljiv tag. I ja bih prije izabrala jaknu i kapu :)

    MMara

    ReplyDelete
  8. Super post. Ja ne volim cajeve ali nemam neki recept za toplu cokoladu pa bi mi pomoglo da podelis nekk tvoj sa nama😁 Odlicno si odgovorila na sva pjtanja i dosta stvari bih i ja odabrala kao i ti.

    Novi post: bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odlican postt !
    zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. -Predivan post!Tag je veoma zanimljiv!Ja bih isto odgovorila,kao što si ti!U ovome postu sam shvatila da nas dve imamo veoma sličan ukus!Što mi je zaista drago!Inače twins smo!Ja takođe imam irvasove uši/rogove koje si nam pokazala na slici gore!Fotke su ti odlične!Srećni praznici,uživaj u njima!Nadam se da ćeš u ovoj godini još više zablistati u ovom blogo-svetu!♥♥♥♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Predivan post draga. Zanimljiv tag. :-)
    Na mom blogu imaš Giveaway, pa ako želiš, pogledaj.

    ReplyDelete
  12. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥