1/11/17

Zaful (part 1) & ToSave HAUL



Pozdrav svima! Posle duzeg vremena konacno haul post. 
Danas cu vam pokazati sta sam to porucila sa Zaful i ToSave sajta.Zaful sajt je sigurno svima vama jako poznat,dok je ToSave jedan novi sajt kojim sam razocarana (posle cu vam napisati zasto).Prvo cu vam pokazati sta sam dobila sa Zaful sajta,pa let's get started. ⇨
U prvom paketu sa zaful sajta se nalazila jakna,kacket i dve choker ogrlice (koje su za vas). 
Kada stigne drugi paket,a ubrzo ce,napravicu giveaway. ☺

Sajt/site: OVDE/HERE
Jakna/jacket: OVDE/HERE
Choker ogrlice: 1 - 2
Kacket/baseball cap: OVDE/HERE


Jakna nije za ovaj vremenski period,ali je stvarno jako dobra za prolece i neke toplije dane.Kvalitet je odlican,boja se ne razlikuje mnogo na sajtu i uzivo. Bas sam trazila neku ovakvu jaknicu,videla sam mnoge na sheinu,ali uvek me je nesto drugo privuklo kad sam porucivala. Kada sam videla slicnu na ovom sajtu prosto sam morala da je porucim. Moja je M velicine. 


Kada sam videla ovaj kacket odusevila sam se i morala sam da ga imam! Kacket mi se bas dopada,boja je divna,divno stoji...  Uskoro cete ga videti i u jednom outfitu. ☺

⇨⇨ https://goo.gl/R6ksph ⇦⇦ 



Kao sto sam rekla,choker ogrlice su za vas i naravno necu vam samo ovo pokloniti.Kada stigne drugi paket ocekujte giveaway. Pogledajte kako izgledaju ogrlice... 

Prva ogrlica: https://goo.gl/hCv67t







To je sve sto se nalazilo u prvom paketu. Sta vam se najvise dopada? 


.....


Kao sto sam rekla,ovaj sajt je nov i ja sam jako razocarana odecom.Isporuka je odlicna,tu nema zamerke,ali odecaa,odeca je blagi uzas! Ocekivala sam mnogo vise od onoga sto sam dobila. Porucila sam dve stvarcice sa ovog sajta,bluzicu i jaknu. 


Ista firma se bavi i prodajom nekih stvarcica za kosu,sajt mozete posetiti OVDE.




Ova jakna na sajtu izgleda odlicno,dok kada je vidite uzivo i nije bas neka.Ne mogu reci da je losa,materijal nije los,lepo stoji ,ali na sajtu je potpuno drugi svet.Ova jakna i moze da prodje,ali bluzica koju cete videti ispod... 

Ako vas zanima kako izgleda na sajtu kliknite OVDE




Prvo,ja sam ovo porucila u sivoj,a ne u crvenoj boji. Materijal je bio ocajan dok nisam oprala duks,posle je nekako omeksao i sada je bolji. Ovo definitivno nikad necu obuci u skoli, ali ovako za svaki dan je super. 



Koja su vasa misljenja o ovim stvarcicama? 
Obavezno mi ostavite komentar. ♥


Miljana. ☺

19 comments:

  1. Šteta za bluzicu jer na sajtu jako lepo izgleda. :)

    Giveaway je na mom blogu-----> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Predivne su stvari sa Zaful-a. Najvise mi se dopao kacket. :*
    Stvari sa ToSave nisu toliko lose , mada odeca kako izgleda uzivo i na sajtu - uzas.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:05 AM

    Prava žena ne nosi pseće rekvezite oko vrata!

    ReplyDelete
  4. Zaful je bez mana, postao je moj omiljeni online sajt. A sto se tice ToSave, treba da mi stigne paket, mozes mi reci za koliko je tebi stigao?
    Slike su super, a zao mi je sto si se razocarala stvarima.. :/ <3

    ReplyDelete
  5. Odlican post!Nisam cula za taj drugi sajt,ali posto je nov,ok je.Zao mi je sto stvari sa drugog nisu dobre,mada,ja ni Zafulom nesto nisam odusevljena po stvarima koje sam dobila.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post!
    Svrati,GIVEAWAY je na mom blogu - https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Nikad nisam čula za drugi sajt, ali imam velikog iskustva sa Zafulom jer sam nedavno imala saradnju, Jako mi je žao što si se razočarala sa drugim sajtom. Na njihovom sajtom bluzica izgleda jako lepo, ali ne znam kakva je uživo, ne mogu proceniti po slici.
    - Ako želiš poseti moj blog, i komentariši moj zadnji post. Značilo bi mi tvoje mišljenje: LifeInMyStyle

    ReplyDelete
  8. Sve izgleda okej, do neke određene granice, posebno stvari sa Zafula, ali ova plava jakna je čisti promašaj. Bez uvrede, ali kvalitet je katastrofa. Cijenim što si bila iskrena.

    aminique.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odlican izbor si napravila kada si porucivala ovu jaknu sa Zafula.Stvarno ti odlicno stoji.A tek chokeri...nemam reci, predivni su.Jedva cekam giveaway.
    A o Zafulu sam citala samo pohvale, tako da se nadam da cu i ja nekada imati prilike da se uverim u kvalitet njihovih proizvoda :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Stvari sa Zaful stranice su odlicne, pogotovo jakna. Stvari sa ove druge stranice mi se ne svidaju, vidi se da nisu kvalitetne.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I ja sam narucivala sa Zafula već mnogo puta i bar za sad sam stvarno zadovoljna sa svim stvarima koje su mi stigle, ali šteta za majicu, izgleda jako lijepo na slikama. Odličan post!

    kreativanblog.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  12. Odlicnd stvari! Zao mi je sto stvari sa drugog sajta nisu bas dobro ispale ali ova dukserica stvarno izgleda lepo :/ Sto se Zafula tice dva puta sam narucivala i treca posiljka je na putu, i stvarno odlican sajt!


    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nice post
    I follow tou please follow me back <3
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Odličan odabir stvarčica. Moram reći da jako volim kineske sajtove, jer imaju veoma dobrih i originalnih svari. Duks mi se posebno dopada, jer nikad nisam vidjela takav sličan

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  15. Odlicno napisan post.kacket je presladak.:)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Sve mi se stvari sviđaju, moram priznati, ne znam što bih zapravo izdvojila :)

    MMara

    ReplyDelete
  17. Great post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥