2/25/17

Outfit - SheIn


Pozdrav svima!
Za danas sam vas pripremila jedan outfit.Outfit je jednostavan, za svaki dan. Jedino sto sam ovog puta porucila online jesu divne farmerke koje cete videti na fotografijama. Kao i uvek, stigle su mi kratke. Preporucila bih vam da ako uzimate ove farmerke uzmete veci broj i mislim da ce vam biti tacne. Farmerke su sa mog omiljenog sajta SheIn, porucite/pogledajte: https://goo.gl/jB4Fc6
Ja sam porucila u velicini koju obicno nosim, tacnije M.

Link sajta: https://goo.gl/VFIIIv






Miljana. ☺




15 comments:

  1. Super outfit,dopada mi se!Ti si preslatka:)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se dopada ovaj outfit. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kako su lijepe hlače woow!
    Definitivno jedan od ljepših tvojih outfita, divna si. ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  4. Predobar outfit *-* Jako si ljepo kombinirala farmerke sa jaknom i majicom <3
    Novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  5. Divan outfit, skroz je u mom stilu i baš mi se dopada! Sve si savršeno ukombinovala! :)

    ReplyDelete
  6. Farmerke su vrh, boja pogotovo :) Ceo outfit mi se dopada :)

    ReplyDelete
  7. Diiivno! Pantalone su *-*! :)

    ReplyDelete
  8. Sjajan outfit, baš mi se dopada! Farke su top! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Outfit je zaista lijep. Jednostavan, ali mnogo zanimljiv ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  11. Predivan outfil. Slike su perf. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. <3
    Special Sectiona

    ReplyDelete
  12. Miljana draga, predivna si! Naizgled jako jednostavna kombinacija, a zapravo vrlo lepa! Odlicno ti stoji!

    Gotičarka

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥