4/27/17

Zaful black stripped dresses spring | 2017 Promotion


Pruge su medju vodećim trendovima već nekoliko sezona, a to se neće promeniti ni u skoroj budućnosti. U ormaru sigurno imate bar jedan komad odeće koji je na pruge, a ako ga niste nosili, 2017. je prava godina. Ove sezone one su izrazito heterogene - vertikalne, horizontalne, akromatske i u boju, razlicite dužine i širine. U današnjem postu ću vam pokazati par prugastih haljina sa Zaful sajta.

Za vas imam i jedan veći kupon koji možete iskoristiti za šta želite; ZafulChen
Zaful je definitivno jedan od boljih sajtova, tako da vam ga preporučujem. Stvarčice (većina) su baš kvalitetne, a dostava je sasvim sigurna. 
Sada pogledajte koje sam haljine ja izdvojila, a više možete videti klikom na *OVAJ* link.






1. https://goo.gl/Kjv3yc
2. https://goo.gl/5VUj09
3. https://goo.gl/2MTsO6



Koja haljina je vas favorit? 


Miljana. ☺

6 comments:

  1. great post ... have a nice day !

    ReplyDelete
  2. Obozavam pruge! I sve sto je na pruge kupujem i to bez izuzetka :D Imam ih u nenormalnim kolicinama :D Super post <3

    Fashion Lover

    ReplyDelete
  3. Surađivala sam sa Zafulom i oni imaju predobre stvari, a ove su novi proljetni trend! Najviše mi se sviđa skroz zadnja haljina, preslatka je ♥
    Super post!

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Prugice su definitivno predivan trend, pa tako i sama posedujem neku odeću na prugice. Od ovih haljina ne bih mogla da izaberem najlepšu jer su sve predivne.

    Novi post je na mom blogu: Music playlist #4 - April
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    ReplyDelete
  5. Definitivno se ne mogu odlučiti koja je ljepša... Obožavam pruge i ove haljine su pun pogodak i za proljeće i za ljeto ;)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥