5/7/17

Outfit + review | Rosegal


Zdravo svima! 
Za danas sam vam spremila jedan outfit post. To su moji omiljeni postovi, a sigurno i vasi. 
Meni se ovaj outfit najvise svidja do sada, a nadam se da ce i vama.  Sastoji se od predivne bele majice koja je sa sajta Rosegal, obicnih farmerki koje su sa sajta SheIn, crne kozne jakne, starki i naocara (Rosegal) & choker ogrlice (Born pretty store). 




Ovo je collab sa Anastasijom, link njenog bloga cu ostaviti na kraju posta.  Njen post ce biti na blogu u toku dana.  Pa, pogledajte fotografije i obavezno mi ostavite neki komentar. ☺
Za ove predivne slike se potrudila Anastasija.


















....

Porucila sam i ovaj kombinezon, ali su mi greskom poslali velicinu XL, tako da nisam mogla da vam slikam kako mi stoji. Kombinezon je jako lep, a materijal je bas dobar. 




Miljana. ☺

15 comments:

  1. Jako lijep outfit, dopada mi se. Fotografije su odlične! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  2. Divna sii i ovaj outfit ti savršeno pristaje! Baš mi se dopada ova bluza, prelepa je. Inače fotkice su VRH! ♡♡♡

    ReplyDelete
  3. Odlican post! Slike su fantasticne!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove koji se nalaze na kraju mog posta i ostaviti komentar :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/05/haul-makeup-clothes-phone-casechokers.html

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopada ovaj outfit. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bluza je predivna,kao i cjeloukupni outfit.I sama bih ovakvo nešto nosila!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Odličan outfit! Ova kombinacija ti predivno stoji ♥

    Ana's Life

    ReplyDelete
  7. Fotkice odliične!
    Isto jedan od najboljih outfita, prekrasno. ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. preslatka si <33
    Fotke su sjajne :D <33

    ReplyDelete
  10. Slike su fantastične kao i outfit. I love it!
    Ako želiš, poseti moj blog :)

    https://kapinalliset.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. You look Amazing! Have a lovely Day! 😘😘😘

    ReplyDelete
  12. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odličan outfit, slike su vrh! Sve ti prelepo stoji. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥