7/31/17

July favorites


Zdravo svima! 
Kao sto vidite po naslovu za danas sam vam spremila favorite jula. Konacno i neki tematski post, od sada ce ih biti mnogo vise. Spremila sam vam uglavnom beauty favorite, nadam se da ce vam se post svideti! 

Ukoliko imate neku ideju za moj sledeci post obavezno napisite u komentarima. Sta mislite da uradim post na temu 'tipovi ljudi na letnjem raspustu'? Kao sto sam ranije radila stripove na temu 'tipovi nastavnika i tipovi ucenika'


Let's get started... ↬

1. Super Dry Beauty - BabyBeautyBox


Definitivno je ova beauty kutija moj prvi favorit. Ovo je nesto sto sam koristila ceo jun i ceo jul. U kutiji se nalazi rumenilo, bronzer (koji sam najvise koristila, kao sto vidite), tri senke (Buckskin eyeshadow,earth eyeshadow i quartz eyeshadow) i jedan rozikasti sjaj. Kada bih nesto morala da biram iz ove kutije to bi definitivno bio bronzer, senke buckskin i earth sam takodje bas dosta koristila, buckskin cak i kao hajlajter. Ovaj sjaj je odlican  za svaki dan, vuce na roze i bas dosta sija.
Ne znam koja je cena ove beauty kutije, ukoliko vas zanima mozete pronaci na google. Mislim da je odlicna za putovanja i slicno jer je bas mala i moze vam svuda stati.


2. Sjajevi - Kiko i Avon 


Zatim imamo dva sjaja, ne znam zasto ali u poslednje vreme mnogo vise volim sjajeve nego mat karmine.
U pitanju su kikov (u broju 117) i avonov sjaj. 


3. Big & False Lash maskara


U mojim favoritima se nasla i ova maskara.  Ovo je definitivno moja omiljena maskara i ne planiram da je menjam. Vec jedan sloj ove maskare dovoljan je za stvaranje prirodnog, a opet duzeg i gusceg izgleda trepavica, no volim da stavim dva ili tri sloja za puni efekat. 


4. Maybelline super stay puder


Ne koristim cesto pudere ili bb kreme, pogotovo ne na letnjem raspustu. Iako ovaj proizvod nisam mnogo koristila u julu, ipak sam ga dodala u favoritima. Ukoliko trazite savrseni puder definitivno vam preporucujem ovaj, kupila sam ga u lilly-u i mislim da sam ga platila 8-9 eura. Moj je u nijansi 28 soft beige koja mi trenutno ne odgovara jer sam pocrnela. Inace na fotografiji izgleda dosta tamnije jer sam svocovala na papiru.
Puder dolazi u jednostavnoj staklenoj bocici, sam puder dozira se pomocu pumpice. Ne izlazi previse proizvoda i mozete sami kontrolisati koliko proizvoda zelite istisnuti. Lako se nanosi i razmazuje, a najbolje prekrivanje dobijem kada razmazujem prstima. Prekrivanje je po meni srednje do jako. Takodje bih pohvalila i njegovu dugotrajnost. Sve u svemu, odlican puder!


5. Olovka za obrve - Aura

Olovka za obrve je beauty proizvod koji ja koristim skoro svaki dan. Moja omiljena je Aurina u nijansi 01 i ne planiram da je menjam. Mogu vam reci da dosta dugo traje, jer je ja koristim vec 2 meseca skoro svaki dan.  Kao sto vidite ostala mi je jako malo, ali sam sigurna da ce trajati sigurno jos mesec dana.  Aurine olovke nisu mnogo skupe, kostaju negde oko 3-4 eura. Ja vise volim da crtam obrve olovkom, sa onim paletama i cetkicom ne znam bas dobro da nacrtam. Sta vi koristite? 


6. Set cetkica

Zatim imam i omiljeni set cetkica koji sam porucila onlajn. Ne secam se tacno gde sam ih porucila, mislim da je u pitanju Zaful. Dlaka je bas gusta i kvalitetna, super blendaju. Najvise koristim ovu za konturu, definitivno je moja omiljena. 

7. Balea soft & clear

Koristila sam previse proizvoda protiv bubuljica, ali nesto sto mi je zaista pomoglo jeste ova baleina krema. Postoji dnevna i nocna krema, moja je dnevna. Ona se razlikuje od nocne jer je gelasta i vodenasta s plavim zrncima u sebi.  Nisam probala nocnu tako da vam ne mogu reci koja je bolja. Citala sam razlicite recenzije na google o ovoj kremi, neki su zadovoljni, neki nisu. Ja imam masnu kozu i meni savrseno odgovora. Nakon koriscenja koza vam je nekako zategnuta, ali i prvih 5 minuta malo lepljiva.
Ja je koristim ujutru i uvece, bubuljice su mi se dosta povukle (imam ih samo na T- zoni) i nisam primetila nove bubuljice od kako sam pocela da koristim ovaj proizvod. Krema je pristupacna svima, kosta negde oko 300-400 dinara u DM-u. 



.....


Nadam se da vam se dopada ovaj post, obavezno mi ostavite komentar. 

Da li ste vi koristili ili koristite ove proizvode?


Miljana. ☺

73 comments:

  1. Proizvodi izgledaju odlično. Nisam koristila nijedan od ovih. Slike i sam post je odličan!




    Novi post
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Hvala na preporuci za ovaj Balein proizvod.
    Ja takodje imam masnu kozu i bubuljice, tako da ti mnogo hvala na ovome!
    Aurine olovke su divne stvarno, imaju i odlicne olovke za usne!
    Sto se tice KIKO smminke, njihove olovke za usne su jos bolje nego Aurine, mnogo su kremaste. :)

    novi post:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti pomoći 😘❤️

      Delete
  3. Prije svega hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu.

    Mnogo mi se sviđa svoj post, kao i čitav blog.
    Svi proizvodu su jako lijepi. :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Jako mi se sviđa tvoj blog i tvoj post !
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete
  5. Post ti je stvarno od koristi. Posebno mi se svidjaju senke i bronzer iz one kutije. Definitivno cu kupiti ako naidjem na nju :))

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Puder deluje kao jako dobar proizvod. Kiko sjaj je prelep, mnogo mi se sviđa zbog sitnih šljokica u njemu i baš bih volela da ga isprobam. ♥

    Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se zato svidja, imas moju preporuku! ❤️

      Delete
  7. Koristimo isti ovaj gel od balee i meni je isto vrh. Definitivno napravi post za tipove ljudi na odmoru. Maskara mi izgleda predivno i možda si ju i nabavim jednom. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  8. hi dear,
    i'm a new follower of your cute blog, can you follow mine?
    :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete
  9. Nisam ništa od ovih proizvoda oprobala,međutim slike su predivne i sviđa mi se što sve detaljno i lijepo objasniš!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  10. Proizvodi odlično izgledaju, ali sam probala jedino Big & False Lash maskaru. Hvala na preporukama! :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Intereaantan post draga Miljana! Zanimljivi favoriti! Ni jedan od proizvoda nisam koristila niti probala ali izgledaju jako korisno.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  12. Odlicni favoriti,cetkice mi se bas dopadaju!♥
    Hvala na pracenju,uzvratila sam
    vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great post :) Thank you for your comment and yes I want to follow each other. I follow you #447 and I hope you will follow back :*

    lexisslittleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Love to know someones davorites products so I can see if the products are worth it. Thanks for your comment on my blog. I just follow you just like you ask. I hope we can follow each other.

    ReplyDelete
  15. Hello, I like the Balea cleansing gel. Now I am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    ReplyDelete
  16. Great picks! I didn't realize SuperDry had a beauty line!
    Have an awesome day,
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    ReplyDelete
  17. Hi dear, you ask me to follow eachother, but I have been following your blog. IF you don't follow me, please follow me back dear.


    www.nilgunozenaydin.com

    ReplyDelete
  18. These are really cute items... tho i prefer the mascara more.. btw am following you on gfc, hope you follow back

    Glowyshoes's blog

    ReplyDelete
  19. I like the lippie! Followed you on GFC, hope you can follow back. :)

    Almari Writes. ❤

    ReplyDelete
  20. I used this mascara, but it wasn't the best for me. :)
    MY BLOG

    ReplyDelete
  21. Hello dear,
    I'm following back! #452
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  22. Great post!!
    Follow your blog.

    Kiss
    Cloud World

    ReplyDelete
  23. lovely post!
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Great favourites! That shimmery gloss is so pretty. The swatch looks awesome. Following you on GFC - hope you will follow back :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ne koristim ove proizvode,ali mi je jedna druga Avonova maskara vrlo draga!Ovaj prvi proizvod je vrlo interesantan i boje su vrlo lijepe.Vidi se da je voljena paleta :D!
    Čula sam dobre stvari o Aurinim olovkama za obrve,no sada više volim sjenila za obrve..Inače divan post i super lijep blog!
    Uniquisi

    ReplyDelete
  26. Nice post,I like products from Avon :)

    ReplyDelete
  27. A lot of lovely products!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    ReplyDelete
  28. Divan post<3.Ja sam samo koristila Avonovu maskaru.

    Novi post:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ReplyDelete
  29. Hello,

    Love it !

    Sarah,https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    ReplyDelete
  30. Superdry paletica mi se bas svidja. Videla sam da imaju sminku i da je dosta dobra, kao sto svi kazu, pa planiram da narucim nesto. Mozda bas ovu sto ti imas. ☺

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :) I uclani se ako mozes, i ja sam u tvoj.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  31. looks like great products! I'm crazy about Kiko Milano lip gloss

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. surely I'd love to follow each other. following you now and waiting for you!

    ReplyDelete
  32. Great cosmetics: D
    Lip gloss very nice :)

    Follow me? I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Predivan post, Miljana! Ne sumnjam da su proizvodi predobri.
    Btw novi sam clan tbog bloga.
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Your blog is very useful and beautiful!
    Keep posting more :)
    I follow you, please follow me back! ♥
    Thank you

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  35. Nice colors :)
    Your blog is very interesting and I would like to stay in touch with you. Would you like to support each other on Bloglovin, RSS and Instagram? That would be so cool and I look forward to hear from you. :)

    Best Regards,
    Sophia
    BLOG/RSS INSTAGRAM BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  36. Lovely picks babe! Especially loving the color of the lipstuff. Following you now on GFC and hope you'll do the same =)


    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  37. Odlican post Miljana :). Onaj setic izgleda jako lepo. Takodje sam probala Aurinu olovku i predobra je :D
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥