3/29/15

Diy ideas. :)

Hej društvo! Moram vam se pre svega zahvaliti na broj komentara iz prošlog posta.Jednostavno bila sam oduševljena!! Nadam se da ćete tako nastaviti i drago mi je što ima osoba koje prate moj blog. U ovom postu sam odlučila da vam pokažem jedan lagan diy koji sam ja pravila. Pa da počnemo. 

× Trebace vam; 
• jedna hemijska ili cevčica.  
• blok - papir. 
• makaze 
• tempere (po želji)
• ram za slike
• lenjir
• olovka

Uzmite jednu hemijsku i rastavite je. :) Hemijska ili cevčica će vam trebati da bih duvali boje i rasterivali po papiru.Ova hemijska ima otvor sa obe strane da bih vazduh mogao proći kroz nju.Takva hemijska će i vama trebati.Ako imate cevčicu onda vam i ne treba.
Evo i ovde od prilike možete videti šta vam treba. :) Evo šta ćete uraditi. Uzmite blok,izmerite dimenzije rama i prenesite na papiru.Linije povucite olovkom & lenjirom pa zatim isecite....

Boje sipite u tacni,nemojte u paleti jer trebate stavljati dosta vode.Četkicu umočite u vodi pa zatim prenesite na neku boju,treba biti baš retko.Mora imati više vode nego tempere. I zatim podignite tacnu i prospite boju na papiru,pa tako isto i za drugu boju.Nemojte da vam se osuše,uzmite hemijsku ili cevčicu i duvajte i rasterujte boje na papiru. Zatim podignite papir da višak vode iscuri.Posle toga uzmite fen i uključite na hladno.Tako će se boje razleteti na sve strane. :)
Kada završite sa tim stavite papir u ram i diy je gotov. Ovako je meni ispalo.A kao što vidite ima na ovoj slici i diy sa teglama. :)

To je to. :-)
Nadam se da vam se diy dopada. Izvinite što je post kratak,sledeći neće biti. ^^
MILJANA♥


58 comments:

  1. Divan diy. Sigurno cu probati. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, posalji sliku ako uradis! ♥♥

      Delete
  2. Anonymous5:31 AM

    Super diy. :))

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:34 AM

    Ne svidja mi se :pp

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:35 AM

    Super je.
    Miljana nije mi jasno ono za profilnu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. ♥
      Ne znam zaista kako da ti objasnim. :/

      Delete
  5. Wow! Nice idea :o


    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    ReplyDelete
  6. Super je DIY!! :)
    Ma nije kratak! :D

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super ideja za post. Baš mi se sviđa DIY. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Milice. :-)
      Rešila sam neki diy da postavim.

      Delete
  8. Baš je super ideja. sviđa mi se diy<3

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/ - novi post! :-)

    ReplyDelete
  9. Odličan post! Čim budem bila u prilici, pokušaću da primenim sve što si napisala, jer je stvarno predivna ideja.☺

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Sjajan post :*

    http://prettyprincess6.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. diy je odlican kao i tvoj blog:-)
    Poseti moj blog i tu su 2 nova posta http://everytteens.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :)♥
      Pratim tvoj blog,odlican je! <3

      Delete
  13. Prelep Diy,kao i ceo blog.
    Super sve.

    flyovanje.blogspot.com
    Prati me na blogu i ja cu tebee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! <3
      Zapraticu te♥

      Delete
  14. Super post
    Uclani se u moj blog ako ti se dopada http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! ♥
      Uclanila sam se na jedan od tvoja dva bloga. :)♥
      Sad cu se uclaniti i na ovaj. <3

      Delete
  15. Anonymous10:41 AM

    Super post Miljana. ♥
    ja sam jedna devojcica koja te poznaje preko askaa. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto ima onih koji me prate na asku kao i na blogu. :)♥
      Hvala ti punoo! ♥♥

      Delete
  16. Anonymous10:42 AM

    Svidja mi se. ♥♥

    ReplyDelete
  17. Super post
    Odlicne ideje:)

    http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Milice. ♥
      Znaci mi. :-)

      Delete
  18. Ekstra ideja, sada sam naslikala nešto slično!

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš (i ja sam kod tebe)

    justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :)♥
      Uclanicu se. <3

      Delete
  19. Anonymous11:50 AM

    Odlican post. ♥

    ReplyDelete
  20. Odlican post! ♥

    dianadblogging.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super post,definitivno je bas od pomoci uostalom blog ti je presladak<3

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. izvrsne ideje i savjeti, definitivno ću pokušati napraviti :*
    sviđa mi se tvoj blog, xoxo

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super post. :)
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super post. :)
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super post. :)
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Cool ;)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  28. Super ideja :)

    Novi post http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Divan post :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ReplyDelete
  30. DIY je super, jednostavna i sjajna ideja. :)

    ReplyDelete
  31. Wow kao je ovo lijepo!
    Mislim da cu probati ovo napraviti,super post :)
    Pogledaj nas novi post ako zelis
    Preplatili smo se :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥