8/8/16

POKEMON GO | Dresslink


Za sve ljubitelje pokemon go igrice mislim da ce ovaj post dobro doci.Ja iskreno ne igram tu igricu i nisam opsednuta pokemonima,ali znam da je ta igrica trenutno dosta popularna i da su skoro svi opsednuti tom igricom. 
U koliko zelite da imate pokemon kao sto se nalaze u igrici i majice na kojima se nalaze slike pokemona,mozete ih poruciti klikom na *OVAJ* link




Ova igrica je povezana sa stvarnim svetom. Da bi igrali ovu igricu trebate ukljuciti GPS. I onda ce vam se kamera ukljuciti i na toj kameri cete videti negde pokemone.Kako bi nasli pokemone trebate da se krecete,i kada vidite nekog morate da mu se priblizite kako biste ga uhvatili..


Pozdrav, 
- Miljana. 

5 comments:

  1. Bože, kako su slatki!
    Ja obozavam pokemone, ali ipak ne igram Pokemon go :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Preslatki su,awwww. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    ReplyDelete
  3. Divniii su , imam prijateljicu koja je zaluđena ovom igricom! Ako budem u prilici, definitivno ću joj nešto naručiti <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  4. Preslatki su ♡
    Odličan blog,zapratila sam te,možeš pogledati moj blog? http://myloveforyou265.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  5. Joj kako su medeni! :) Ja ne igram tu igricu, ali sam volela taj crtani da gledam hehe! :) ♥

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥