8/26/16

Rosewholesale haul + review


Cao svima,danas cu vam pokazati sta sam to porucila sa rose wholesale sajta za skolu. Porucila sam stvarno dosta stvarcica,nesto mi je stiglo pre dva dana ,a nesto tek treba da stigne. 

Nisam vidjala na drugim sajtovima haul postove sa ovog sajta ili uopste da se spominje ovaj sajt,tako da cu vam nesto ispricati o ovom sajtu. Rose wholesale sajt je partner sa sajtom Zaful. Sto se tice garderobe,stvarno ima veoma veliki izbor odece,a pogotovo jakni. Jakne i sve ostale stvari su vrlo pristupacne,mozete pronaci jaknu cak i za $6.Isporuka traje od 10 do 20 dana i sve stize lepo zapakovano i bezbedno. Ja imam neki problem sa carinom,meni stvarno dosta ocarine svaki paket,tako da necu pricati o carini,oni nemaju nikakve veze sa carinom. Iskreno,sajt je stvarno predobar i sve preporuke,posetite ga ---> http://goo.gl/Xo7oaG 


Sa ovog sajta sam porucila dve jakne,jednu za mene,jednu za sestru,tri duksa i jednu majicu.Pre dve dana mi je stigla jedna jakna,dva duksa i majica,uskoro ce i druga jakna i preostali duks,moj omiljeni.Sve stvari su odlicne za skolu i mislim da cu ih bas nositi,pa hajde da vam ih pokazem...


Ovog puta sam pogresila sa velicinama (sto se tice dukseva),porucila sam jedan broj vece i mislila sam da ce mi biti tacno.Prosli put sam uzela velicinu koju zapravo nosim, pa mi je bilo malo malo,i onda ajde ovaj put sam odlucila da uzmem vece velicine i sad mi je malo veliko,hahah. 

Prvi duks izgleda ovako,nije previse debeo i mogu ga nositi i kad nije bas hladno.Meni je presladak i sigurna sam da cu ga dosta nositi. Volim bluzice,majcice i dukseve koje imaju na sebi ovakve sovice,meni je to preslatko. Mislim da je ovaj duks bas pristupacan,mozete ga poruciti OVDE.
Ja sam zapravo porucila ovu sto je na sajtu,ali verovatno nisu imali,pa su mi poslali neku slicnu. 



Za ovaj duks sam odusevljena,on mi je malo veliki,ali ga svakako mogu nositi. Volim obicne dukseve,jer mogu ih nositi uz dosta toga,a ovaj duks je taj slucaj. Dosta je debeo i ne mogu ga definitivno nositi septembra,tek kad bas ono zahladi.Mozete ga poruciti OVDE.



Zatim sam porucila i jednu majicu koja se vecini svidela u proslom outfit postu,ako niste pogledali,pogledajte OVDE. Iskreno,od ove majice nisam ocekivala nista previe,ali kada mi je stigla ,odusevila sam se.Materijal je odlican,kao i sama majica. Ona je iza duza,a napred kraca,sto mi izgleda predobro.Mozete je poruciti OVDE

Porucila sam i jednu jaknu za sestu,moja jos uvek nije stigla,videcete je uskoro. Ona je izabrala jednu kracu teksas jaknu i ima tricetvrt rukave. Jakna je odlicnog kvaliteta i bas je slatka,ona se odusevila i sigurno ce je nositi. Jakna je vrlo povoljna,nazalost,rasprodala se,ali mozete pogledati slicne OVDE.



To su bile sve stvarcice koje sam zelela da vam pokazem.Ove nedelje cu definitivno izbacivati cesce haul i outfit postove,dosta toga mi stize.Diy postove mislim da sam stvarno dosta objavila i postove vezane za skolu,ako se setim jos neke ideje za BTS postove,sigurno cu napisati.

Ocekujem vase komentare! ♥ 
Miljana. ☺

19 comments:

  1. Predivne stvarčice, najviše mi se dopada prvi duks sa sovicom, nekako je baš sada za jesen!��
    Coat and cupcake.

    ReplyDelete
  2. Super stvari si naručila, divno ti stoje prva dva duksa <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  3. Joooj sve stvari su predivne! Super post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

      Delete
  4. Divne stvari! Najviše mi se sviđaju oni duksevi, i čak razmišljam da naručim ovaj sa zvezdicama. Presladak je!

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Fantastičan post draga! Duksevi su preslatki isto kao i ova jaknica *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  6. predivan post ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Sjajan post!Sve stvari su divne!Duksevi su baš lepi!Majica je simpatična!Jaknica je slatka!Jedva čekam to što nam spremaš!♥♥♥


    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:53 AM

    Žao mi je što ovo moram reći ali blog ti se pretvorio u saradnje koje su nam svima više dosadile!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako to mozes reci? Skoro dve nedelje objavljujem razne diy postove,savete za ucenje,organizaciju radnog stola! Pa pise u naslovu fashion,beauty and lifestyle blogger.A da bih ispunila ovo u naslovu 'fashion',moram izbacivati i neke fashion postove. Hvala na razumevanju!

      Delete
  9. Divne tvarcice si narucila, najvise mi je zapao za oko duks sa zvezdicama, odlican je :-) <3

    NOVI POST NA MOM BOGU, POGLEDAJTE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/aztec-romper.html

    ReplyDelete
  10. Baš mi se sviđa ovaj haul. Najviše mi se svideo drugi duks. :) <3
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  11. Predobar haul,majica sa sovicom je najlepša! <3



    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Sjajan post kao i slike! :D ♥

    gabinesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Predivne stvari! :) Duks sa zvezdicama je bozanstven! *__* <33

    Novi post: www.marsyly.com

    ReplyDelete
  14. sviđa mi se bijela duksa ,super post :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ NOVI POST JE TU

    ReplyDelete
  15. sviđa mi se bijela duksa ,super post :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ NOVI POST JE TU

    ReplyDelete
  16. Bas su lepi duksevi :D ne obracaj paznju na onaj comm za saradnje, ja volim takve postove :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥