8/8/16

POKEMON GO | Dresslink


Za sve ljubitelje pokemon go igrice mislim da ce ovaj post dobro doci.Ja iskreno ne igram tu igricu i nisam opsednuta pokemonima,ali znam da je ta igrica trenutno dosta popularna i da su skoro svi opsednuti tom igricom. 
U koliko zelite da imate pokemon kao sto se nalaze u igrici i majice na kojima se nalaze slike pokemona,mozete ih poruciti klikom na *OVAJ* link




Ova igrica je povezana sa stvarnim svetom. Da bi igrali ovu igricu trebate ukljuciti GPS. I onda ce vam se kamera ukljuciti i na toj kameri cete videti negde pokemone.Kako bi nasli pokemone trebate da se krecete,i kada vidite nekog morate da mu se priblizite kako bi ste ga uhvatili.Iskreno,nisam obozavalac ove igrice zato sto je mnogo dece dozivelo povreda zbog nje.Ne obracaju paznju na automobile,cesto se desava da pokemona vidite na putu,prugi ili ne znam jos na sta. Bez obzira na sve mnogi je i dalje igraju.U stranim drzavama je vise poznata nego ovde.

Kliknite na bilo koji link iz posta. 
Moj prosli post ---> Sve o saradnjama | Moje iskustvo


Pozdrav, 
- Miljana. 

6 comments:

  1. Bože, kako su slatki!
    Ja obozavam pokemone, ali ipak ne igram Pokemon go :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Preslatki su,awwww. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    ReplyDelete
  3. Divniii su , imam prijateljicu koja je zaluđena ovom igricom! Ako budem u prilici, definitivno ću joj nešto naručiti <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  4. Preslatki su ♡
    Odličan blog,zapratila sam te,možeš pogledati moj blog? http://myloveforyou265.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  5. Joj kako su medeni! :) Ja ne igram tu igricu, ali sam volela taj crtani da gledam hehe! :) ♥

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Christian Louboutin pumps are designed with unique and fashional design, which has gained so many people being the fans of Christian Louboutin, they brought many people more confidence and wonderful in their life time.
    Christian Louboutin 12CM Red Patent Leather Pumps
    Christian Louboutin 12CM Silver Patent Leather Tip Pumps
    Christian Louboutin 12CM Silver Sand Silver Spike pointed Pumps
    http://www.clouboutinpumpsmall.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥